» » Интерьерге арналған сәнді бұйымдар (2D/3D форматта ).

Интерьерге арналған сәнді бұйымдар (2D/3D форматта ).

Байгутова Сәуле Ерсайновна

М.  Жұмабаев   атындағы      № 29     орта     мектеп
Көркем    еңбек пәнінің мұғалімі

Жамбыл облысы,Б.Момышұлы ауылы

Білім   беру    ұйымының       атауы   

    М.  Жұмабаев   атындағы      № 29     орта     мектеп


 Пәні  :

Көркем    еңбек


 Бөлім :    Үй  -   мәдениеті

                                                                             


Педагогтің   аты  -  жөні

Байгутова  С. Е


Күні  : 31.04.2023ж               

 


Сынып  : 8   « Б»

Қатысушылар    саны  :

Қатыспағандар   саны  :


Сабақтың    тақырыбы  :

  Интерьерге    арналған     сәнді   бұйымдар    (2D/3D   форматта ).


Оқу   бағдарламасына сәйкес  оқыту  мақсаттары :

8.1.6.2-      Бұйымды   дайындау    мен      безендіру   үшін     заманауи     және       дәстүрлі   емес       материалдардың       тиімді     қолданылуын    түсіне    отырып   өздігінен     таңдау.





 

Сабақтың   басы  

Тілдік     мақсаттар

 

 

        Интерьерге    арналған     сәнді   бұйымдармен    (2D/3D   форматта ) таныстыру ;                          

Сәндік бұйым дайындауға арналған материалдарды таңдап алу.

Интерьерге арналған сәндік бұйым эскизін салу

                 Оны жасау үшін техника таңдау

Шығармашылық   жұмыста   идеяларын  іске  асыру  мақсатында   түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдануды үйрету.

(оның ішінде АКТ қолданып)

  Өз  қиялынан       бір  бұйымның           нобайын       жасайды  .

  Нобайды     салуда        симметрия        заңдылығын    ұстанады.

  Салынатын     дүниені     форматта      дұрыс          орналастырады.

  Түс    ұйлесімділігін      анықтайды.

  Әр     түрлі      материалдан       жасалынған.

  Қауіпсіздік    ережесін   ұстанады.

  Берілген    бұйымды        жасауда       шебер  келесі     ....   қолданады.    

  Қайшы -   ножница  -   scissor

  Өрнек  -    узор  -   patterns ;    Өрнек  -    узор  -   patterns ;    Жіп- нить-  thread [Өred]

  Ине  -   иголка – needle   [ni : dl ]

 Мата  -  ткань -  weave   [wi: v]  ;  Ою-   орнамент  - decorativ


 Құндылықтарға 

    Баулу :


       

«Мәңгілік   ел »   жалпы   ұлттық  идеясы    бойынша     «Жалпыға  бірдей   еңбек  қоғамы»    құндылығына   баулу.    Бұл  арқылы   оқушыларда    шығармашылық      және    сын   тұрғысынан    ойлауы , функционалдық    сауаттылығы   , қарым    қатынас     жасау   қабілеті     мен     жауапкершілігі     артады.      Сонымен  қатар   өмір   бойы    оқуға   ,   еңбек    етуге ,    Қазақстандық   патриотизм     және    азаматтық  жауапкершілікке   деген     дағдысы    қалыптасады.


 


Сабақтың    кезеңі//

уақыты                                   

                            Педагогтің    әрекеті

    Оқушының            іс -  әрекеті

Бағалау

Ресурстар


  Сабақтың   басы  

                                             

                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

Сабақтың  

     ортасы

 Жаңа    сабақ

 

Топтық  жұмыс 

    20 - минут

 Қолдану

 Белсенді

 оқыту

 Талдау

 Бағалау

 Оқылым. Жазылым, Тыңдалым,

айтылым

 

Жеке  жұмыс

Оқылым. Жазылым, Тыңдалым,

айтылым

Соңы

             Сабақтың   басы  

    Ұйымдастыру   кезеңі :

 Оқушылармен    амандасу,   түгендеу.

Оқушылар   назарын   сабаққа   аудару.

 Психологиялық  ахуал  қалыптастыру

  Жақсылыққа   ұмтыл    ұрпақ     әрқашан,

  Шығарады     биіктерге   талпынсаң.

 Өнердің  маржанын  тер,  жақұтын,

  Ерінбе   оған,   ешбір   және   жалықпа.

   Табиғатта     ғажайыптың   барлығы,

  Табасың   оны,  тек   қана,   тер  төгумен.

Оқушыларды  топтарға  біріктіру

 Сабақтың    тақырыбы    хабарланады.

 Сабақтың    мақсатымен   танысады.

 Жұмыс   ережесімен  келісу    «Алтын  ереже »    

Сабақта бір  -  бірімізді  сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты    үнемдейміз!

Нақты,  дәл   жауап   береміз!

Сабақта  өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды  көрсетеміз!

Сабаққа  белсене  қатысып, жақсы  баға  аламыз!

      Алдыңғы  білімді   еске  түсіру (ұжымда)

      «  Ашық    микрафон   »  әдісі   арқылы  өткен сабақ    

   бойынша   сұрақтар   қою.

       Шығармашылық   жұмыс    дегеніміз  не?

       Көрмені   өткізудің    қандай  пайдасы     бар?

      Тігілген        бұйымды    әшекейлеу     үшін       қандай           

         материалдар     мен    фурнитура      қолданылады? 

       Бұйымға     ою  -  өрнекті    қалай    түсіруге        болатынын               

     ойластырыңыздар.   Бірнеше     нұсқасын       дайындауға     болады?

   Ою  -  өрнек     дайындаудың   қандай    тәсілдерін     білесіздер?

       Шығармашылық      көрменің     сатылым,  жәрмеңке  - көрмеден    қандай           айырмашылығы    бар?

                     Жаңа     сабақ                                                                                

  Бүгінгі   сабағымызда        өзге   елге    «    ғимаратарды, ішіндегі  сәндік   бұйыдарды     көру   үшін       саяхат   жасаймыз...»       Кез   келген     саяхатта          жаңа      кедергілер,  қызықты    жағдайлар    кездеседі.  Барлығы  өз  қолымызда,  біліміміз    көмектеседі       деп    ойлаймын.

  Жауабын   дұрыс     тапқан     топтың    қоржынына   жұлдызша     салынып     отырады.  Ендеше,   балалар ,    Сәт  сапар    тілеймін!

 1 -    аялдама  «  Ой   шақыру »

  Өткен     тақырыпты             тест        тапсырмасы       бойынша    пысықтау,

 

  2-   аялдама   «  Джигсо  »     әдісі

Интерьерге    арналған     сәнді   бұйымдар    (2D/3D   форматта )

тақырыбын    оқып    екі     топ   бір   -  біріне    қысқаша   мазмұнын       айтады.

  Білу    және  түсіну

-      Оқушыларға    жаңа  тақырып  бойынша   қысқаша   түсінік  беру .

        Интерьер    дегеніміз    не?

        Экстерьер   дегеніміз    не?

         Композиция     дегеніміз    не?

         Бөлменің      интерьері     несімен    ерекшеленеді?

          2D   форматтындағы      бұйымдарға  не   жатады?

3D   форматтындағы      бұйымдарға  не   жатады?

Интерьер    -    ғимараттың    ішкі  кеңістігі       мен   ғимараттағы     бөлме      ішінің    жабдықталуы.

       Экстерьер     -    сыртқы     пішін,   ғимараттың       сыртқы     түрі,    қасбеті.

 Композиция    -    пішінін      айқын   әрі      біртұтас    ету    үшін 

3 -   аялдама   

-      Дәптермен   жұмыс    (    Тірек    сызба   )

   Сәндік бұйым түріне  :

 (панно, коллаж, диван жастығы, сәндік сағат  және т.б.)     жатады.

4 -   аялдама  

-     Бейнебаян    көрсету,    сұрақтар  қою   арқылы   тақырыпты    ашу.

  -    Қолдану.  Постер     жасату.  ( экстерьер      және  интерьер )

  Болашақ      ғимаратты        жобалаған      кезде     интерьер   мен 

  экстерьер  -   ғимараттың       іші    мен      сырты       өзара    үйлесімді       болуы    керек.

  Көркем,    ыңғайлы,   таза,     эстетикалық     тұрғыдан     адамның  өмір  сүру       жағдайын     жақсарту    көзделеді....

5-   аялдама  

            Жалпыға   арналған тапсырма.

       Оқушылар  тақырып   аясында    сұрақтар    құрастырады.

        Сұрақтар     тақтаға   ілінеді.

        Оқушылар  бір -  бірінің   сұрақтарына   жауап    береді.

        Оқушылар  жаңа  тақырыпқа  сай  мәтіндерді  қолдана  отырып      өз     түсінгендерін постерге    түсіреді.

           Дескриптор  :

 1.  Тақырыптың    негізгі   ақпараттарымен     танысады

 2. Тақырыпқа   байланысты   жүйелі    сұрақтар   құрастырады.

3.  Қажетті   ақпараттармен    бөліседі.

  Топта    белсенді  жұмыс  жасайды.

   Интерьерге    арналған     сәнді   бұйымдар    (2D/3D   форматта )

   туралы     біледі.

   Саралау,  мақсат,  критерий  арқылы   диалог   сұрақ  - жауап  арқылы.

 Қалыптастырушы    бағалау.

  6 -   аялдама  

Тапсырма  :       Кестені   толтыру...

  Суреттерді    қарап     шығыңыздар.  Ғимараттың    іші  -   сыртының 

  дизайнын     салыстырып       шығыңыздар.

  Экстерьер   мен     интерьерді      сәйкестендіріңіздер  .     Кестені    толтырыңыздар.

  7 -   аялдама     Жеті   жұрттың       тілін  біл.

    (  орыс   және      ағылшын      тілінде    аудармасын      айтады ).

  Қайшы -   ножница  -   scissor

  Өрнек  -    узор  -   patterns

   Жіп- нить-  thread [Өred]

Ине  -   иголка – needle   [ni : dl ]

Мата  -  ткань -  weave   [wi: v]

Ою-   орнамент  - decorative [  dekәrәtiv]

8   -   аялдама     «  Қауіпсізідік      ережесі  »     ТҚЕ         айтып   береді.

   Сергіту     сәті  :     

. Сәндік бұйым түріне (панно, коллаж, диван жастығы, сәндік сағат және т.б.) 

сәндік панно үлгілеріне (табиғи материалдардан, асханалық аспаптардан, екінші қолданыстағы материалдардан)    жасауға   болады,

-  Мына бұйымдар қандай материалдардан дайындалған? - қолөнердің қай түріне жатады? 

 

      Сәндік     деген   сөзді  тігінен  жазып,  көлденең    сөздерді   мақалдармен  толықтыру       керек...

Сөздікпен    жұмыс  :    интерьер,   экстерьер,    2D/3D   формат,   композиция....

Практикалық     жұмыс

  Тапсырма  : 

 Интерьер стильдеріне сипаттама беріп, стильде қолданылған материалдарды анықтаңыз.

Интерьер стилдері Сипаттамасы Қолданылған материалдары

Хай-Тек    Экостиль Модерн Этностиль

Дескриптор

Білім алушы

- интерьер стильдеріне сипаттама береді;

- стильдердің ерекшеліктерін ашады;

- қолданылған материалдарды анықтайды

 Этникалық стильдегі түрлі интерьерлерді (мысалы, қазақ, орыс, қытай және т.б.)

 - Суреттердің бір-бірінен айырмашылығы мен ұқсастығы неде?

- мына интерьерлер қай елге тән екенін анықтаңыздар;

- таңдалған этникалық стильге сәндік бұйымдар немесе элементтердің қайсысы жатады? -

Қалыптастырушы    бағалау.    « Екі  жұлдыз,   бір  ұсыныс » әдісі  .    Оқушылар     екі  сәтті    жағын     және   өз   ұсынысын    жазады.

   Керемет :   7 – 10;    Жақсы  :    4 - 6;     Талпын  :   2 - 3 

  

 

 Сабаққа   назарын    аударады

 

Оқушылар жақсы көңіл күймен сабақты бастайды

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа   мәліметпен

танысады

  Постер   дайындайды

 

 

 Өз  ойларымен   бөліседі.

Нобай   орындайды

.

 

 

  

 

 

Өз  ұсыныстарын  айтады, талқылайды

Жазба жұмыстарын жүргізеді.

   Кітаппен жұмыс жасайды Берілген суреттер бойынша тапсырмаларды орындайды .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Сұрақтарға   жауап     беріп,  ойларын    ортаға  салады. 

 

 

 

 

 

 

 

Сабаққа     атсалысқан    оқушыларды  мақтау

 

 

 

 

 

 

 

 

   Қалыптастырушы бағалау:  Бірін –бірі бағалау.

 

 

 

 

 

 

Сабаққа     атсалысқан    оқушыларды  мақтау

Сабаққа     атсалысқан    оқушыларды  мақтау

 

 

     

 

Сабаққа      атсалысқан    оқушыларды  мақтау

 

 

 

 

 

           

   Суреттер 

Оқулықтағы  түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер

Мен қосымша тапсырмалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ноутбук

  Сілтеме

   Оқулық,

    8 -  сынып

  көркем    еңбек,

мәтіндер

 

 

« Ой   қоржыны әдісі,  қоржын,  қағаз , қалам, сурет   дәптер,  қарындаш

түрлі  түсті     бояу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

қажетті құрал жабдықтар

Фото суреттер

Видеосабақ интернет ресурстары 

 

 

 

 

 

 

Постер  жасату

 Оқушылар

  өз   ойларын    постерге    жазып  қорғайды.

 Плакат,  маркер

 

 

 

 

 

 




 Қорытынды :                Жаңа білім  мен тәжірибені қолдану     «Ойлан,  Пікірлес»       

                             

       Әр   оқушы      келесі      сұрақтарға       жауап  бере     отырып,    өз  жұмысын    қорытындылайды  ;

    Бүгінгі      саяхатта     қиыншылықтар       кездесті   ме?

  Осы  саяхат    сен    үшін     маңызды     болды      ма?

  Сабақ      несімен         қызықтырды

Сіз  үйренген     үш  жаңа    нәрсені   атаңыз ?     Не      оңай    болды?     Не  қиын    болды?

  Сіз    болашақта   білгіңіз ,    үйренгіңіз   келетін   нәрсе?

   « Табыс   ағашы »

      Қоржындағы      жұлдызша     саны      бойынша    және        әр     оқушының        орындаған    жұмысын     критерий        бойынша     бағалау.

  

 Жаңа сабақтың  тақырыбы бойынша   сұрақтарға   жауап береді.  Өз  ойларымен  бөліседі.

Оқушылар бағалау критерийлері

мен  өз  деңгейлерін бағалайды.

 


          Кері байланыс

          кері байланыс.

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазады...

 

Кері байланыс тақтайшасы.


үйге   тапсырма   беру;

           68- 69-  бет.  оқу   

                          

 Күнделігіне    үй   тапсырмасын   жазып алады;

 

 






















    Саралау

 Сіз  қандай    тәсілмен   көбірек  қолдау   көрсетпексіз?

  Сіз   басқаларға    қарағанда  қабілетті   оқушыларға   қандай   тапсырмалар    бересіз?

  

 Сабаққа саралаудың  «Ми   шабуылы»,   «Білу және  түсіну », «Қолдану.  Постер жасату», « Қорытынды» әдістері    кіріктірілді.  Бұл    саралау   әдістері  оқушылардың  ынтымақтастық  оқу  ортасында   ой  бөлісуіне, идеялар  ұсынуына,  ақпараттармен   тиімді жұмыстануына, бірін – бірі   үйретуіне ықпал   етеді. Жалпы   оқушының  оқу  мақсаттарына     қол  жеткізуіне    мүмкіндік   береді.

 Бағалау

 Сіз   оқушылардың  игеру   деңгейін    қалай   тексеруді    жоспарлап    отырсыз?

 Сабақта  оқушылардың   нені   үйренгендерін    бағалау  мақсатында       «Екі жұлдыз,  бір  ұсыныс»  әдістері    пайдаланылды.  Қалыптастырушы   бағалаудың   бұл   тәсілдері  арқылы   оқушыларды   ынталындыру    жасаған  жұмыстарын   жетілдіру   бғытында   тиімді   ұсыныс    беруге   үйрету  және  дамыту    мақсат   етілді.


 Денсаулық      және  қауіпсіздік    техникасын 

сақтау

  Тапсырмаларды   орындау   кезінде 

қауіпсіздік    техникасының  ережелерін 

сақтау   туралы    алдын    ала    ескерту  

мақсатында    түсінік   беру.

 Қауіпсіздік ережелерін    еске  салу.


17 мамыр 2023 г. 1 215 0

Жаңалық тізбесі

Армысың, әз-Наурыз!

20 наурыз 2023 г. 12 766 0

Жаңалықтар мұрағаты

«    Сәуір 2024    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930