Зерттеу сабағы сәттілік өлшемшарты
Мақсаты: оқыту іс-тәжірибесін жақсарту мақсатында оқу үдерісінде осы әдісті қолдануда Lesson study тәсілін түсінуге ықпал ету.
Күтілетін нәтижелер: қатысушылар Lesson study әдісін біледі және оқыту іс-тәжірибесін жақсарту мақсатында оқу үдерісінде осы әдісті қолдану маңыздылығын түсінеді, сәттілік өлшемшарттарын белгілейді.
Lesson study негізгі идеялары
Зерттеушілік сабақтарды өткізу барысында оқытуды бірге жоспарлайтын, оқытатын, бақылайтын және талдайтын мұғалімдер тобының қатысуымен сабақты жергілікті зерттеудің ерекше нысаны болып табылады.
Білім алушылардың жеке ерекшеліктеріне бағытталу аспектісінде өзінің оқыту іс-тәжірибесі жөнінде ойлануға ынталандырады.
Мұғалімдерге білім алушылардың сұраныстарын қанағаттандыру мақсатында инновациялық педагогикалық тәсілдерді жетілдіруге және бейімдеуге мүмкіндік береді.
Іске асыру қорытындылары бойынша тұжырымдар мектеп, мектеп желілері ұжымының ортасында жалпыланады және таратылады.
Ресурстары
Мұғалімге арналған нұсқаулық, «Lesson study: нұсқаулық" П. Дадли, үлестірме материалдар, психологиялық көңіл күйге арналған ресурстар, бейнересурстар («Командалық жұмыс» мультфильмі), қағаз, стикерлер, маркерлер.
Коучинг барысы
Сабақ кезеңдері | Уақыты (мин.) | іс-әрекеті | Тыңдаушылардың іс-әрекеті |
Қолдау сезімін дамыту, | 5 | Ширату | Орындайды |
Рефлексия | Коллаборативтік орта | ||
Топқа бөліну | 5 | Қатысушылар 5 адамнан бөлініп (3–4 топ) картина құрастыруы тиіс пазлдарды таратады. | Ары қарайғы жұмыс үшін топ құру |
Тақырыпқа ену. | 10 | Мына сұрақтарға жауап сұрау: | Жауаптарын өз бетімен ойластырады. Топ мүшелері арасындағы пікір алмасулар. Постер құрастырады |
20 | Топпен жұмыс | Пит Дадли, үлестірме материалдар. | |
4 | Ширату. Шаршаңқылықты басу үшін Cute Froggy Dance бейнебаяны бойынша ширату жаттығуын жасау | Жаттығу жасайды | |
30 | «Әткеншек» әдісі 2. Lesson study тиімділігі 3. Lesson study тәжірибесін өткізу 4. Lesson study қорытындысы | Үлестірме материал. жасайды, талдайды. Топпен жұмыс. Талқылау, талдау. Түзетеді, өзара пікір алмасу | |
«Алты қалпақ» әдісі | Қорытындылау | ||
| 6 | «5 саусақ» әдісі Тапсырма: А4 парағына өз қолының суретін салу және әрбір саусаққа былай деп жазу: | Толықтырады, ойланады, синтездейді |
Кері байланыс: «Коучингтен алған әсеріңіз» | Зерделейді, талдайды |
Мухамбетова Жанна Бектургановна
№34 орта мектебінің информатика пәнінің мұғалімі
директордың оқу- тәрбие ісі орынбасары
Жамбыл облысы, Тараз қаласы