» » Зерттеу сабағы сәттілік өлшемшарты

Зерттеу сабағы сәттілік өлшемшарты

 Мақсаты: оқыту іс-тәжірибесін жақсарту мақсатында оқу үдерісінде осы әдісті қолдануда Lesson study тәсілін түсінуге ықпал ету.

Күтілетін нәтижелер: қатысушылар Lesson study әдісін біледі және оқыту іс-тәжірибесін жақсарту мақсатында оқу үдерісінде осы әдісті қолдану маңыздылығын түсінеді, сәттілік өлшемшарттарын белгілейді.

Lesson study негізгі идеялары 

Зерттеушілік сабақтарды өткізу барысында оқытуды бірге жоспарлайтын, оқытатын, бақылайтын және талдайтын мұғалімдер тобының қатысуымен сабақты жергілікті зерттеудің ерекше нысаны болып табылады.

Білім алушылардың жеке ерекшеліктеріне бағытталу аспектісінде өзінің оқыту іс-тәжірибесі жөнінде ойлануға ынталандырады.

Мұғалімдерге білім алушылардың сұраныстарын қанағаттандыру мақсатында инновациялық педагогикалық тәсілдерді жетілдіруге және бейімдеуге мүмкіндік береді.

Іске асыру қорытындылары бойынша тұжырымдар мектеп, мектеп желілері ұжымының ортасында жалпыланады және таратылады.

Ресурстары 

Мұғалімге арналған нұсқаулық, «Lesson study: нұсқаулық" П. Дадли, үлестірме материалдар, психологиялық көңіл күйге арналған ресурстар, бейнересурстар («Командалық жұмыс» мультфильмі), қағаз, стикерлер, маркерлер.

Коучинг барысы

Сабақ кезеңдері

Уақыты (мин.)

 іс-әрекеті

Тыңдаушылардың іс-әрекеті

Қолдау сезімін дамыту,
бірлескен қызметке жайлы,
игілікті орта құру

5

Ширату 
Шеңберге тұру, ортада – сағат тілімен айналып, қатысушылардың біріне қарама-қарсы тұрып, тұрған қатысушының атын атап, былай дейтін қатысушы: «Сен … менің есіме түсіресің« – бұдан әрі жыл мезгілдеріне, арақашықтыққа, табиғат құбылысына, музыка затына және т. б. қатысты әсерлері қалыптасады

Орындайды

Рефлексия 
Жаттығуды орындағанда не ұнады және ұнамады?
Не ұнады: шеңбердің ортасында тұрған және әсерлер алған немесе оларды ойдан шығарған?

Коллаборативтік орта

Топқа бөліну

5

Қатысушылар 5 адамнан бөлініп (3–4 топ) картина құрастыруы тиіс пазлдарды таратады.
«Командамен жұмыс» мультфильмі.
Постер құрастыру: дәстүрлі сабақтың және Lesson study сипаттамалары

Ары қарайғы жұмыс үшін топ құру

Тақырыпқа ену.
Мәселені шешу

10

Мына сұрақтарға жауап сұрау:
• Өз жазбаларыңнан қандай жаңалық таптыңдар және басқа топтардан нені көрмедіңдер?
• Сендер қалай ойлайсыңдар, осы жаттығуды орындау неге ықпал етті?
• Ойланыңдар және бақылаудың мықты және әлсіз тұстарын атаңдар. • Осы тәсілдің ашық сабақтан айырмашылығы неде?
• Осы тәсілдің жағымды тұстарын атаңдар.
Рефлексия 
Мақсаты: «тақырыптан шығу», өз ұстанымын дәлелдеу, сабақ тақырыбына және оны өткізу барысына деген көзқарасын жеткізу

Жауаптарын өз бетімен ойластырады. Топ мүшелері арасындағы пікір алмасулар. Постер құрастырады

20

Топпен жұмыс 
1 – Lesson study тәсілінің ерекшеліктері.
2 – Мұғалімнің шеберлігін дамыту.
3 – Lesson study өткізу бойынша ұсынымдар.
4 – Lesson study өткізу бойынша мұғалімдердің жұмысына қандай жағдайлар ықпал ете алады?
5 – Lesson study тәсілінің басымдықтары

Пит Дадли, үлестірме материалдар.
Анықтайды, келіседі, талдайды

4

Ширату. Шаршаңқылықты басу үшін Cute Froggy Dance бейнебаяны бойынша ширату жаттығуын жасау

Жаттығу жасайды


30

«Әткеншек» әдісі
1. Lesson study үдерісі

2. Lesson study тиімділігі

3. Lesson study тәжірибесін өткізу

4. Lesson study қорытындысы

Үлестірме материал.

жасайды, талдайды. Топпен жұмыс. Талқылау, талдау. Түзетеді, өзара пікір алмасу



«Алты қалпақ» әдісі

Қорытындылау


мәселенің шешімін қолдану (білгеніңмен бөлісу, туындаған/қалыптасқан ойларды, идеяларды, әсерлерді талқылау және талдау

6

«5 саусақ» әдісі Тапсырма: А4 парағына өз қолының суретін салу және әрбір саусаққа былай деп жазу:
бас бармақ: менің тағы немен жұмыс істегім келеді …
сұқ саусақ: мен қандай жаңа әрі қызықты нәрсені білдім …
ортаңғы саусақ: маған … жетпеді
аты жоқ саусақ: коучингтегі психологиялық атмосфера …
шынашақ: маған не ұнады және менің тілектерім …

Толықтырады, ойланады, синтездейді

Кері байланыс: «Коучингтен алған әсеріңіз»

Зерделейді, талдайды

     






























Мухамбетова Жанна Бектургановна 

№34 орта мектебінің информатика пәнінің мұғалімі

 директордың оқу- тәрбие  ісі орынбасары

 Жамбыл облысы, Тараз қаласы

30 қаңтар 2019 г. 622 0

Жаңалықтар мұрағаты

«    Ақпан 2019    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728