» » Сыныптан тыс уақытта. У дыбысы мен әрпі.

Сыныптан тыс уақытта. У дыбысы мен әрпі.

Мәтін иллюстрациясы  бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша  қойылған сұраққа жауап береді. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.2.5.1 мәтін иллюстрациясы  бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша  қойылған сұраққа жауап береді

1.3.8.1  Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Жұмыс ережесін келісу4+62б ч

Сабақта бір-бірімізді  сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты  үнемдейміз!

Нақты, дәл  жауап  береміз!

Сабақта  өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды  көрсетеміз!

Сабаққа  белсене  қатысып, жақсы  баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске  түсіру (ұжымда)

«Елестету» әдісі арқылы жаңа тақырыпты шығару.

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.

Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.

               

ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

Психология-

лық ахуал.

Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырма-лары.

Ортасы

Ширату тапсырмасы.

 

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) 

«Көршіңе әңгімелеп бер»

Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.

.

 

Дескриптор:

 

тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіндіреді.

 

шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

 

тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

 

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау 

 

Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

Формативті бағалау.

ҚБ: Бас бармақ  арқылы бір-бірін бағалау.

               

ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

Оқылым, жазылым тапсырма-лары.

https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BB%

Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

 

 «Ойлан, Жұптас, Пікірлес»

                Оқушыларға  қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгеннен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут  талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады.

 

 

Тірек сөздермен жұмыс жасау.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

«Алма ағашы» кері байланыс.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

«Алма ағашы»

Кері байланыс тақтай

шасы.











Автор:

Науат Төлегенова, 

№70 жалпы білім беретін орта мектептің

бастауыш сынып мұғалімі

Ақтөбе облысы   

05 сәуір 2021 г. 1 165 0

Похожие новости:

title
Жемістер мен көкөністер
Рухани жаңғыру және білім
title
Киім және киімді күту
Рухани жаңғыру және білім
title
Зат есім
Рухани жаңғыру және білім
title
Иррационал теңдеулер
Рухани жаңғыру және білім

Жаңалық тізбесі

Армысың, әз-Наурыз!

20 наурыз 2023 г. 12 604 0

Жаңалықтар мұрағаты

«    Сәуір 2024    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930