» » Көптаңбалы сандармен арифметикалық амалдар орындау

Көптаңбалы сандармен арифметикалық амалдар орындау




Білім беру ұйымының атауы:

«М. Шоқай атындағы №26 жалпы білім беретін мектеп» кмм

Пәні:

Математика

Бөлімі:

1(А) – бөлім. Көптаңбалы сандар нумерациясы және олармен амалдар орындау

Педагогтің аты – жөні:

Ахметова Н. М.

Күні:


Сынып: 4

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

5 – сабақ. Көптаңбалы сандармен арифметикалық амалдар орындау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.1.2.2 көптаңбалы сандармен арифметикалық амалдар орындауда 0 мен 1 сандарының қасиеттерін қолдану

Оқу мақсаты:

  • көптаңбалы сандармен арифметикалық амалдар орындауда       0 мен 1 сандарының қасиеттерін қолданады

Ойлау деңгейі:

Білу, түсіну

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыты:

Педагогтің іс - әрекеті

Оқушының  іс - әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

3 мин

5 мин

Өткен білімді еске түсіру

2 мин

Жаңа білім

25 мин

Бекіту

5 мин

Кері байланыс

Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру

Үй жұмысын сұрау.

10 – есеп.

Өткенді пысықтау.

Бірліктер класына кіретін сандарды ата.

Мыңдар класына ше?

Миллиондар класына ше?

Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстыру

ФС – тапсырма

Жаңа сабақ. Ұжымдық жұмыс.

№1. Кестені оқып, сандарды: а)миллионға дейін; ә)жүз мыңға дейін; б)он мыңға дейін дөңгелекте.

а) 5 459 028 = 5 000 000

2 803 263 =  3 000 000

2 655 765 = 3 000 000

5 623 387 = 6 000 000

2 889 156 = 3 000 000

2 734 231 = 3 000 000

ә)5 459 028 = 5 500 000

2 803 263 = 2 800 000

2 655 765 = 2 700 000

5 623 387 = 5 600 000

2 889 156 = 2 900 000

2 734 231 = 2 700 000

б) 5 459 028 = 5 460 000

2 803 263 = 2 800 000

2 655 765 = 2 660 000

5 623 387 = 5 620 000

2 889 156 = 2 890 000

2 734 231 = 2 730 000

№2. Сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз.

52 369 = 50 000 + 2 000 + 300 + 60 + 9

125 500 = 100 000 + 20 000+ 5 000 + 500

409 210 = 400 000 + 9 000 + 200 + 10

 

ЕБҚ тапсырма.

№3. Есепте.

а)8 000 – 3 000 = 5 000

9 бірл. – 4 бірл. = 5 бірл.

5 онд. + 2 онд. = 7 онд.

900 – 400 = 500

ә)300 + 50 + 9 = 359

359 – 9 = 300 + 50 + 9 - 9 = 350

359 – 50 = 300 + 50 + 9 -50 = 309

359 – 300 = 300 + 50 + 9 - 300 = 59

359 – 359 = 300 + 50 + 9 - 300 + 50 + 9 = 0

Сергіту сәті

ЖЖ №4. Есептерді өрнек түрінде жазып шығар.

а) 900 + (900 : 3) = 1 200

ә) 9 800 – (4 200 + 500) =  5 100

б) 9 800 – (4200 + 4200) = 1 400

ЕБҚ тапсырма.

№5. Есепте.

87 900 – 3 000 – 500 =      84 400

126 987 – 20 000 – 80 = 106 907

480 000 + 900 + 2 000 = 482 900

№6. Теңдеулерді шеш.

18 000 + 300 + х = 20 000

18 300 + х = 20 000

х = 20 000 – 18 300

х = 1 700

18 000 + 300 + 1 700 = 20 000

20 000 = 20 000

75 900 – у = 45 000 + 5 000

75 900 – у = 50 000

у = 75 900 – 50 000

у = 25 900

75 900 – 25900 = 45 000 + 5 000

50 000 =  50 000

ТЖ. №7. Кім жылдам есептейді? Мына бағандардың құрылу заңдылығын тап. Өзің осындай бағандар ойластыр, ойынды жалғастыр.

№8. Сандарды оқы. Заңдылығын тап. Заңдылықты жалғастырып, тағы 3 сан жаз.

120 021      230 032

340 043      560 065

670 076      890 098

Кері байланыс

Үйге тапсырма. №10 есеп

Көңіл күйлерін жақсарту

Өткен білімді пысықтайды.

Кестені оқып, сандарды дөңгелектейді.

Сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазады.

Есепті шығарады.

Сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазады.

Жаттығу жасайды

Есептерді оқып, өрнек түрінде жазып шығарады.

Есепті орындайды.

Теңдеуді шешеді.

Есепті құрастырады.

Заңдылықты анықтайды.

Кері байланыс жасайды.

ҚБ: Мақтау, мадақтау

ҚБ: 1 – 10б.

Дескриптор:

Кестені оқиды – 1б.

Сандарды дөңгелектейді – 1б.

ҚБ: 1 – 10б.

Дескриптор:

сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаза алады – 1б.

ҚБ: 1 – 10б.

Дескриптор:

есептерді өрнек түрінде жазып шығарады – 2 б.

Жарайсың!

ҚБ: 1 – 10б.

Дескриптор:

есепті орындайды – 1 б.

ҚБ: 1 – 10б.

Дескриптор:

теңдеуді шешеді – 2 б.

ҚБ: 1 – 10б.

Дескриптор:

Заңдылықты анықтай алады – 2 б.

ҚБ: 1 – 10б.

Дескриптор:

Заңдылықты анықтай алады – 1 б.

Жарайсың!

оқулық, тақта

оқулық, дәптер, тақта

оқулық, дәптер, тақта

оқулық, дәптер, тақта

оқулық, дәптер, тақта

оқулық, дәптер, тақта

оқулық, дәптер, тақта

оқулық, дәптер, тақта










Ахметова Назира Мажитовна

Жетісай ауданы ,Жылысу а/о,Жылы су ауылы

«М.Шоқай атындағы №26 жалпы білім беретін мектеп» 

коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Бастауыш сынып мұғалімі

06 қараша 2024 г. 47 0

Жаңалық тізбесі

Нұрлы Отанымыз-тәуелсіз Қазақстан

15 желтоксан 2023 г. 13 672 0

Армысың, әз-Наурыз!

20 наурыз 2023 г. 20 319 0

Жаңалықтар мұрағаты

«    Қараша 2024    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930