» » Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту

Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту

Пән/Бөлім:

Математика  /  Жазбаша көбейту және бөлу

Педагогтің аты-жөні:

Елемесова Айман Мусировна

Күні:


Сынып:

3 « »         Қатысқандар

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы

Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту.

102-сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙3, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану

Сабақтың мақсаты

Мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолданады

Құндылықтар

Талап,  Ізденімпаз,жасампаз тұлға

Сабақтың барысы

Сабақтың  кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин

Ұйымдастыру кезеңі «Өрмекші торы»

 

Үй тапсырмасын тексеру «Ашық микрафон»

 

Сабақ мақсатымен танысады

«Қазақ хандары»  аралына
саяхат

Өткен білімді зерделейді.

Сабақ мақсатымен танысады

ҚБ:

Жарайсыңдар!

Керемет!

Жақсы!

Тамаша!

Слайд

Сабақтың ортасы

28мин

Жаңа сабақ

ХҮ ғасырдың екінші жартысында Керей мен Жәнібектің туы астында Қазақ хандығы құрылған.

Т.Ж: 1-тапсырма «Google» әдісі   Тәуке ханның тапсырмасы

 Екі таңбалы сандарды өсу ретімен,ал үш таңбалы сандарды кему ретімен көшіріп жаз. Сонда сен Нұр-Сұлтан қаласының ортасында орналасқан Керей мен Жәнібек монументінің авторы кім екенін білетін боласын.

Ринат    Әбенов -мүсінші

« х» жазбаша көбейту кезінде осы таңба қолданылады.

   43

х   2

   86

Бірінші көбейткіш - 43, бірліктің астына екінші көбейткіш – 2-ні жазамын.

Бірліктерді көбейтемін: 3 х 2 = 6, 6 санын бірліктердің астына жазамын.

Ондықтарды көбейтемін: 4 х 2 =8, 8 санын ондықтардың астына жазамын.

Жауабын оқимын: 86

Ұ.ж: 2-тапсырма
«Ой қозғау» 
Есім ханның тапсырмасы Есептеудің қалай орындалғанын түсіндір.

23*3=(20+3)*3=20*3+3*3=69

3-тапсырма  Жұптық жұмыс
«Киндер» әдісі  
«Жәңгір ханның» тапсырмасы

23 х 3, 24 х 2, 44 х 2- жазбаша түрде яғни бағандап көбейту керек.

        23                24               44

х        3             х    2           х    2

        69                 48               88

Оқушылар екі таңбалы сандарды өсу ретімен, ал үш таңбалы сандарды кему ретімен жазады

Екі таңбалы санның бір таңбалы санға көбейтіндісін табады

Есептеудің қалай орындалғанын түсіндіреді

23 х 3, 24 х 2, 44 х 2- жазбаша түрде яғни бағандап көбейтеді

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Екі таңбалы сандарды өсу ретімен жазады

Үш таңбалы сан дарды кему ретімен жаза ды

Есептеудің қалай орындалғанын түсіндіреді

23 х 3, 24 х 2, 44 х 2- жазба ша түрде яғни бағандап көбейтеді

оқулық

Сергіту сәті

2мин

  «Менің сүйікті шәкіртім кім?»

Қораптағы сүйікті шәкіртті көреді         

Тамаша!

слайд


Топтық жұмыс:  «Қасым ханның» тапсырмасы «Үш қадам » әдісі4-тапсырма Есепті шығар.

Маусым айында біздің мектептен 43 оқушы, ал тамыз айында одан екі есе артық оқушы Нұр-Сұлтан қаласына экскурсияға барды. Біздің мектептен барлығы қанша оқушы экскурсияға барды?

Шарты:

Маусым -43 (о)                            ? (о)

Тамыз-? (о), 2 есе артық

Шешуі:43 х 2= 86 (тамыз айында экскурсияға барған оқушылар саны)

             86+ 43=129 (барлық оқушы саны)

немесе

                 43 х 2 + 43 = 129

Жауабы: біздің мектептен барлығы 129 оқушы экскурсияға барды.

«Керей ханның» тапсырмасы Жұптық жұмыс
«Кілтін тап» әдісі 6-теңдеу.

Теңдеулерді шешеді

5*х=500-460      у:23=36:12          1000-х=600-53

5*х=40               у:23=3                  1000-х=547

Х=40:5               у=23*3                  х=1000-547

Х=8                    у=69                      х=453

 

Топтық жұмыс  «Зейінді бол!» әдісі  -тапсырма 7-тапсырма

Құрбылар-Сәуле (С), Қарлығаш (Қ), Зәуре (З) мен Шолпан (Ш) әртүрлі үйде тұрады. Сәуле бүгін үш құрбысының үйіне бармақшы болды. Ол мұны қанша тәсілмен орындай алады?

Шешуі: С, Қ, З, Ш;

               С,Қ,Ш, З;

               С,З, Ш,Қ;

               С,З, Қ, Ш;

               С,Ш,З,Қ;

               С,Ш,Қ,З.

Жауабы: Сәуле  мұны 6 тәсілмен орындай алады.

Есепті оқып, шартын жазып, шешуін тауып, жауабын толық жазады

Көбейтудің мәнін табады және қалай есептегенін түсіндіреді.

Шығармашылық тапсырма ны орындайды

Есепті оқып, шартын жазып, шешуін тауып, жауабын толық жазады.

Көбейтудің мәнін табады және қалай есептегенін түсіндіреді.

Теңдеулерді шешеді

Шығармашылық тапсырма ны орындайды

Оқулық

Сабақтың соңы

10мин

Бекіту    «Хақназар ханның» тапсырмасы   «Өзіңді жетілдір» әдісі     

 

36 : 3 + 24 ⋅ 2

А) 60    Б)59     В)58    С)61  

82 : 2 + 12 ⋅ 4

А) 91    Б)89     В)92    С)90 

32 ⋅ 3 – 31 ⋅ 2

 А) 34    Б)36     В)35    С)33  

23 м ⋅ 3

А)69 дм     Б)6 м 9 дм     В)690 дм     С)96 м 

5.Дана 4 күнде кітаптың 48 бетін оқыды. Дана 6 күнде кітаптың неше бетін оқиды?

 А)72 бет       Б)60 бет         В)24 бет       С)12 бет

 

                                  

Үй тапсырмасы:

5-тапсырма ә бөлігі   50-бет

     

  • Кері байланыс: 
  • Кері байланыс жасайды

1-10ұпай

Өз-өздерін бағалайды











Елемесова Айман Мусировна
"Ы.Алтынсарин атындағы №1 мектеп-гимназия" КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
01 шілде 2024 г. 4 966 0

Жаңалық тізбесі

Нұрлы Отанымыз-тәуелсіз Қазақстан

15 желтоксан 2023 г. 14 831 0

Армысың, әз-Наурыз!

20 наурыз 2023 г. 20 737 0

Жаңалықтар мұрағаты

«    Қараша 2024    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930