» » 7 санын қосу және азайу

7 санын қосу және азайу

                                                                  Ашық сабақ.  ҚМЖ



Білім беру ұйымының атауы

«Жалпы орта білім беретін мектеп»КММ



Пәні:

Математика



Бөлім:

 «Менің отбасым және достарым». «Бізді қоршаған әлем»



Педагогтің аты-жөні:

Дүйсембекова Гуляим Оралтайқызы



Күні:

18.11.2024



Сынып: 

1  «А» сынып




Сабақтың тақырыбы:

7 санын қосу және азайу



Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

1.1.2.4 біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және қолдану;

1.1.3.3**  қосу мен азайту амалдарын орындау.



 Сабақтың  мақсаты

Оқушыларға 7 санын қосу және азайту амалдарын түсіндіру осы дағдыларды меңгерту.

Ұлттық ою-өрнектердің мән- мағынасын түсіндіру

Ою-өрнектерді пайдаланып, балалардың қызығушылығын арттыру.

Жауапкершілік пен адамгершілік қасиеттерін ұштастыру, ұлттық құндылықтарды дәріптеу.



Құндылықтар және оның мақсаты:

«Құндылықтар-өміріңнің негізі»

  • Құндылықтар біздің ішкі үйлесімділігімізді қалыптастырып, өмірде тұрақтылық береді.

Апта дәйексөзі:  Жауапкершілік- адамгершілік қасиеттің көрнісі

Жауапкершілік — адам бойындағы белгілі бір істі , өзіне тапсырылған міндетті орындап, жүзеге асыруынан байқалатын адамгершілік қасиет; тұлғаның қоғамда немесе ұжымда қабылданған әлеуметтік, өнегелі және кұқықтық нормалар мен ережелеріне, борыш сезіміне сәйкес өз қызметін бақылау қабілеттілігі. Өсіп келе жатқан адамда жауапкершілікті тәрбиелеу - қазіргі заман өзекті мақсаты

                           



                                                                             Сабақтың барысы



Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақ

тың басы

5 минут

Өткенді пысықтау

5 минут

Сабақ

тың ортасы

25 минут

Сергіту сәті

2 минут

 

Сабақты қорыту

6минут

Бағалау

Үйге тапсырма

2 минут

Ұйымдастыру кезеңі: 

Сабаққа дайындық жасау

А) Топқа бөлу ( әр түрлі оюлар арқылы, әр қазақ үйге барып отырады)

Психологиялық ахуалды жақсарту 

Мұғалім оқушыларға:

Біз ақылды баламыз,

Айтқан тілді аламыз.

Телефонның орнына,

Есеп шығарып аламыз.

.«Біз осыған дейін бірнеше сандармен таныстық. Олар адамның өміріне өте қажет. Бүгін біз бірге зерттеушілер боламыз,  өзіміздің айналамыздағы заттарды оқып білеміз»,– деп хабарлайды.

Осы аптаның дәйек сөзі:

Жауапкершілік- адамгершілік қасиеттің көрнісі

Өткенді пысықтау: «Сиқырлы қарындаш» әдісімен

 

Тақырыпты ашу

Бүгін біз 7 санын қосу және азайтуға үйренеміз. 7 саны қазақ халқында қасиетті сандардың бірі болып саналады.  (мысалы,  «жеті ата»)

Осы сабақта біз жауапкершілік пен адамгершілік қасиеттерін де бірге талқылаймыз.

  • Бір аптада қанша күн бар?
  • Біздің сынып қандай?
  • Тағы қандай? 7 санына байланысты заттарды білесіңде?
  • НОТА нешеу?
  • 7 атаны білесіңдер ме?
  • Қазақстанның жеті кереметін ше?
  • Домбыра
  • Кигіз үй
  • Бәйтерек
  • Маңғыстаудағы жер асты мешіт
  • Алтын адам
  • Таңбалы тас
  • Ахмет Қожа Ясауи

Практикалық жұмыс.«Ой  қозғау»  әдісі

Мысалы:

  • Айдос пен Асыл киіз үйдің жабының жабуға 7 дана киіз дайындапты. Егер 3 еуі жабылып қойылса, қанша киіз қалды. (7-3=4)
  • Дәурен атасынан 7 алма алып,досына 2еуән берді. Оның қолында қанша алма қалды?(7-2=5)

Ұлттық құндылықтармен байланыс

Қазақ халқында достық пен сыйластық ерекше құрметтеледі. Мысалы , алмаларды бөлісу арқылы адамгершілік танытасындар.

Жаңа тақырып:

Мұғалім түсіндіру 1-тапсырма

Кітаппен жұмыс 2 тапсырма

Практикалық жұмыс

     8            9             10

 7            7             7

Дәптермен жұмыс 

Ұжымдық  жұмыс. Сәйкестендіру 3 тапсырма

Сергіту сәті: « Оюлар қозғалысы»

 3-тапсырма.

ЕБҚ (жұбымен бірге орындайды)

Бір  себетті  таңдап  ал.  Кигіздің ішіне өрнектер жазылды, оюлардың астына сандар  шығу керек,  (оған 6 –ты оюлар  салды.)

№3 тапсырманы жұппен орындауға болады. Қазақ үйде көрсетілген санды үш қосылғыштың қосындысы түрінде жазады.

Жақсы адам болу үшін, алдымен есеп-қисапқа мұқият болу қажет» деген ойды түсіндіру

ЕҚБ

Қима қағаздағы мысалдарды орында

5+4-3=6

1+9-5=5

10-4+4=10

Дәптермен жұмыс:

4-тапсырма

«Кім жылдам» ойыны.Оқулықтағы №4тапсырманы орындау ұсынылады.

10л-2л         10л-5л        7л-2л     7л-5л

«Домино» ойыны ( оюларды құрастыру)

«Ыстық алақан» әдісі.

–Не ұнады?

–Жаңа не білдім?

–Не жөнінде ойландыңыз?

–Өз қоржыныма не аламын?

–Келешекте мен қалаймын?

Жауапкершілікпен есептерді дұрыс шещкен оқушыларды мадақтау.

7 санын пайдаланып, өмірден мысалдар келтіру (мысалы, 7 ата,7 күн, т.б)

Қошқар мүйіз арқалы

 

Сабақ мақсатымен танысады

5-6 сандардың қосу және азайтуды ауызша шығарады

Сұрақ-жауап әдісі арқылы

Әр бала жеті атасын айтып береді

7санын қасиеттеріне қысқаша тоқталу

Ереже,ауызша орындайды

Қазақ үйді

әшекейлейді 

Өзіндік жұмыс жасайды

Есепті шығарады

Тақтаға шығарады

Әр оқушы жұмыс дәптердегі тапсырмаларды орындайды

Кему ретімен атайды

Барлық оқушылар тапсырманы орындады.

Мақтап, мадақтап отыру

Дескриптор:

Сурет бойынша қорытынды шығара білді.

7санын қосу және азайту тақтаға шы.арту, ережеге тоқталу.

салыстыру үшін бірдей өлшеуіштер қажеттігін дәлелдеп, шешімін айтты ауызша

Дескриптор:

Массаларды кему  ретімен  атады

Масса бірліктерін біледі

Мұғалім жұптық жұмыста белсенділік танытқан оқушыларды

«Фигуралар» әдісі бойынша бағалайды.

Жұлдызша – «Жарайсың»,

Төртбұрыш – Жақсы,

Үшбұрыш – Талпын

Сабаққа қатысқан топтар бір-бірін бағалайды

суреттер

Суреттер

Слайд арқылы түстіндіру

Суреттер

«Жеті керемет»

Слайдтан көрсету

оқулық

Суреттер

оқулық

Суреттер

Қима қағаздар

Плакат













22 қаңтар 2025 г. 524 0

Жаңалық тізбесі

Нұрлы Отанымыз-тәуелсіз Қазақстан

15 желтоксан 2023 г. 22 449 0

Армысың, әз-Наурыз!

20 наурыз 2023 г. 23 023 0

Жаңалықтар мұрағаты

«    Ақпан 2025    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728