» » Қазақ хандығының Ресей империясына қосылуының басталауы

Қазақ хандығының Ресей империясына қосылуының басталауы



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 

Мектеп: Жетісай ауданы, М.Шоқай атындағы  №26 ЖББМ.

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Молдаханов Қ.Х.

Сынып: 7

Қатысқандар: 

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қазақ хандығының Ресей империясына қосылуының басталауы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.2.2 – Қазақ хандығының сыртқы саясатының нәтижелерін анықтау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:. Ресей империясына қазақ хандығының қосылу себебін түсіндіру

Басым бөлігі: Ресей империясына қосылуының басталуына негіз болған жағдайды мәтіннен анықтау

Кейбір оқушылар: Қазақ хандығыныңсыртқы саясатының нәтижесін анықтауда Әбілқайыр ханның сыртқы саясатын  интерпритациялау

Ойлау дағдысының деңгейі

Қолдану

Бағалау критерийі

Қазақ хандығының Ресей империясына қосылу себебін сипаттайды

Ресей империясына қосылуына  негіз болған жағдайды мәтіннен анықтайды

Әбілқайыр ханның сыртқы саясатын  интерпритациялауда  Қазақ хандығыныңсыртқы саясатының нәтижесінен көрсетеді

Тілдік мақсаттар

 

Айтылым және тыңдалымға түсу үшін қолданатын сөз тіркестері: Әбілқайыр хан Петербургкке  кімдерді жіберді   ------------- және ол елшілеріне қандай тапсырма берді   -------------------

Оқылым мен жазылымда диалогтер мен жазу үшін қолданатын тіркестер:

Құндылықтарға баулу

 

 

Ұлттыққауіпсіздікжәнееліміздіңбүкіләлемдік, өңірлікмәселелердішешугежаһандықтұрғыданқатысуыненгізу

 

Пәнаралық байланыс

Дүниежүзітарихы, география

                    

Тақырып бойынша алдыңғы білім

 

Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайының нәтижелерін анықтау.


Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері

 

Ресурстар

Сабақтың басы

Сабақбасындатөмендегілергеназараударукерек

оқушылардыңназарыншоғырландыру;

оқушыларменбіргесабақмақсаттарын/ОМ анықтау;

- оқушылардың «жақынарадағыдамуаймағын», сабақсоңындакүтілетіннәтижелердіанықтау


Сабақтыңортасы

СабақмақсаттарынажататынбілімдіқалыптастыруғажәнедағдыныдамытуғабағытталғанқызметҚызметбарысындаоқушылардаақпараттыталдаужәнеөңдеузерттеупрактикалықжұмыспроблемалықжағдайдышешуарқылыбілімқалыптасадыжәнедағдыдамидыБелсенді әдістерді қолдану


Сабақтыңсоңы

Сабақсоңындағы оқушылардыңрефлексиясы:

ненібілдіненіүйренді;

неәлідетүсініксіз;

қандайбағыттажұмысжүргізуқажет.

Мүмкінболғантұстаоқушыларөз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады. 


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексізСіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? 

Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау


 

Саралаутапсырмалардыіріктеудібелгілібіроқушыданкүтілетіннәтиженіоқушығажекеқолдаукөрсетудеоқуматериалыменресурстардыоқушылардыңжекеқабілеттерінескереотырыпәзірлеуді қамтуы мүмкін  (Гарднербойыншакөптікзияттеориясы).

Уақыттытиімдіпайдаланаотырыпсаралауды сабақтыңкезкелгенкезеңіндеқолдануғаболады.

Бұл бөлімдеоқушылардыңсабақкезіндененіүйренгендерінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдердіжазыңыз.

 

Денсаулықсақтаутехнологиялары.

Сабақтасергітужаттығуларыменбелсендіжұмыстүрлерінқолдану.

Осысабақтақолданылатын

Қауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары

 

Сабақбойыншарефлексия

 

Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайықолжетімдіболдыма?

Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. 

 

 

Жалпы бағалау

 

 

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

2:

 

 

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: 

 

2:

 

 

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?







                                     


Молдаханов Қалдаулет Хайбуллаевич

Жетісай ауданы ,Жылысу а/о,Жылы су ауылы

«М.Шоқай атындағы №26 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Тарих пәні мұғалімі

                                                                                                                                   

06 қараша 2024 г. 58 0

Жаңалық тізбесі

Нұрлы Отанымыз-тәуелсіз Қазақстан

15 желтоксан 2023 г. 13 685 0

Армысың, әз-Наурыз!

20 наурыз 2023 г. 20 324 0

Жаңалықтар мұрағаты

«    Қараша 2024    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930