Көкөністер мен жемістер
Тақырыбы: «Көкөністер мен жемістер»
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:
1.1.3.1 нақты материалдар мен техникалардың негңзңнде, өз идеялары мен сезімдерін шығармашылық деңгейде ұсыну.
1.2.1.1 өз идеялары мен сезімдерін қарапайым тәсілмен көрсету үшін қоршаған ортадағы белгілі бір визуалды элементтерді қолдану.
1.3.3.1 шығармашылық жұмысын түсіндіру.
1.2.3.1 қарапайым тісңлдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жианқтау, қосу және біріктіру.
1.2.4.1 қауіпсіздік техниксын саөтап, материалдарды және құралдарды қолдану.
Бағалау критерийлері: Жемістер мен көкөністерге түсінік береді. Оларды ажырата білуді үйренеді. Ойы, есте сақтау қабілеті, дүние танымы дамиды. Жемістер мен көкөністердің пішінін зерттеуге үйренеді.
Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар : Көкөністер мен жеміс түрлерін ажырата алады.
Оқушылардың көпшілігі: Жеміс түрлерін ажырата алады, жемістердің суреттерін сала алады, сұраққа жауап беруде өзін еркін сезінеді.
Кейбір оқушылар:
Көкөністер мен жемістердің атауларын атай алады, оларды өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады.
Тілдік мақсат:
Оқушылар орындай алады:
1. Берілген тапсырмаларды орындай алады.
2. Көкөністер мен жеміс түстерін ажырата алады.
3. Көкөністер мен жемістердегі дәрумендерді біледі.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер
Алма – яблоко - apple
қызанақ - помидор – tomato
алмұрт – груша – pear
cәбіз – морковь – carrjt
Диалог құруға\шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Қызыл алма, сары алмұрт, қышқыл шие.
Талқылауға арналған сұрақтар
Көкөністер мен жемістердің түстері қандай? Сенің жақсы көретін жемісің? -...... Сен неліктен ол жемісті жақсы көресің?
Не себепті ...........деп ойлайсыз? Көкөністер мен жемістерді ажырата білуге үйрету.
Ишара: Қимыл-қозғалыс
Алдыңғы оқу: Тағам мен сусындардың алатын орны. Суретшілер туындыларындағы тағам түрлері.
Сабақтың барысы:
Сабақтың Жоспарланған жаттығу
кезеңдері: түрлері:
2-5 минут І. Ұйымдастырушылық кезеңі
Көкөністер мен жемістер.
Жағымды атмосфера орнату.
5 мин ІІ. Жаңа тақырып
Қызығушылығын ояту.
Сөзжұмбақ арқылы.
6 мин 1-тапсырма.
Топтық жұмыс «Аппликация»
Екі топқа қырқылған фетрден
жасалған көкөністер жемістерді
беремін. Оқуышлар дұрыс құрастырады.
9 минут 2- тапсырма.
«Бастырма сурет»
Екі топқа көкөністер мен
жемістердің лекаласын беремін.
Оқушылар лекала арқылы желіммен
бастырып шығып, үстіне
түрлі-түсті кішкентайларға
арналған манканы себеді.
3- тапсырма.
«Кім жылдам» әдісі «Мүсіндеу»
Екі топқа екі себет және
Ермексаздан көкөністер мен
жемістердің мүсінін жасап,
себетке жинайды.
4-тапсырма.
«Сан арқылы боямақ» әдісі.
Екі топқа көкөністер мен
жемістер салынған екі парақ
астынғы жағында номер бойынша
бояу түрлері көрсетілген,осы сан
арқылы оқушылар суретті бояп шығады.
5- тапсырма.
Ыдыс, түрлі-түсті бояу,
«Сиқырлы бояу».
қылқам,эбруға арналған бояу.
«Эбру» әдісі арқылы көкөністер
Сабақтың соңы | ІV. Кері байланыс орнату. Қай әдіс көбірек ұнады. V. Бағалау: | Мақтап, мадақтау. Жұлдызшалар мен жемістердің суретін салу. арқылы, көңіл күйді білдіреті смайликтер арқылы бағалау. |
3 мин | ||
|
ІІІ. Сабақты қорытындылау.
1. Жемістер мен көкөністерге түсінік біледі және түсінеді. 2. Оларды ажырата білуді үйренеді. 3. Ойы, есте сақтау қабілеті, дүниетанымы дамиды. 4. Жемістер мен көкөністердің пішінін зерттеуге үйренеді. | Дескрипторлар 1. Оқушылар фетрден жасалған аппликацияны құрастыра алады. 2. Оқушылар көкөністер мен жемістерді ажырата алады және лекала арқылы көкөністер мен жемістердің суретті бастыра алады. 3. Көкөністер мен жемістерді жылдам себетке жинай алады. Зерттеуге үйренеді. 4. Оқушылар көкөністер мен жемістердің түстерін ажыратып, сандарды пайдалана отырып, бояйды. 5. Берілген тапсырма арқылы баланың ойлау қабілеті дамиды. |
Садықбекова Айгерім Дарханқызы №11 «Жеңіс» мектеп – гимназия» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бейнелеу өнері және сызу пәнінің мұғалімі Түркістан облысы Жетісай ауданы Асықата кенті |