Сүтқоректілер класы. Сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктері
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКT-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
Тапсырмаларды құрастырғанда білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар таңдап алынды. Топтағы жұмыс барасында «диолог және қолдау көрсету» тәсілдерін қолдану жоспарланды.Қабілетті оқушылардың басқалардың табысқа жетуіне ықпал етуіне көмектесу.Визуал оқушылар қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін суреттер,слайдтар көрсетемін.Барлық оқушылардың қатысуын | Смайликтер,бағдаршам, бармақ әдісі, бағалау парағы | Денсаулық сақтау педагогикасын, СЭС талаптарын сақтау. Сергіту сәтін өткізу. Топқа бөлінген кезде қауіпсіздік ережесін сақтау |
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Сабақ мақсаттары нақты қойылды. Оқушылардың тақырыпты толық талдай білуіне бағытталды. Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды, себебі әр кезеңде өз білімдерін нақтылады және ұзақ мерзімді жадыға сақтады. |
Алматы облысы,
Қаратал ауданы
Қарақұм ауылы
Алғазы орта мектебі
Екінші санатты Биология пәні мұғалімі
Толениш Жанаргул