» » Сүтқоректілер класы. Сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктері

Сүтқоректілер класы. Сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктері

Оқушылар тақырыптың мағанасы туралы білімдерін тапсырмалар орындау арқылы жетілдіре отырып, өз бетімен жұмыс жасау арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін, сөздік қорын  дамытуға үйренеді 












Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары.

 Оқушылар тақырыптың мағанасы туралы білімдерін тапсырмалар орындау арқылы жетілдіре отырып, өз бетімен жұмыс жасау арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін, сөздік қорын  дамытуға үйренеді

Сабақ мақсаттары

 Барлық оқушылар орындай алады: 

Сүтқоректілер  туралы түсініктеме бере алады.

 Оқушылардың көпшілігі орындай алады: 

Сүтқоректілер туралы мәліметтерді біледі және түсіндіре алады.

 Кейбір оқушылар орындай алады: 

Оларды топтастырып, салыстыра алады.

 Тілдік мақсат

 Оқушылар орындай алады: 

Сүтқоректілерге  анықтама бере алады.

Биологиялық тілде сауатты сөйлеу дағдыларын қалыптастыра алады.

Тіршілік ортасы

Сыртқы құрылыс ерекшеліктері

Алдыңғы оқу

Үй құстары

  Құстардың шығу тегі

Жоспар

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

(мин)

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Қызығушылықты арттыру:

5 мин

 

 

Психологиялық ахуалды қалыптастыру. «Сиқырлы қобдиша» жаттығуы.

 

Топқа бөлу, (2 топ) әр оқушыны нөмірлеу

Ұқсас сөздер арқылы
1 - топ: карын, ішек, өңеш, бауыр (ас қорыту жүйесінің мүшелері)
2 - топ: мұрын, өкпе, кеңірдек, көмей (тыныс алу жүйесі мүшелері)

Өзін –өзі бағалау парағымен таныстыру

Балалар тақтада нелерді көріп отырсыңдар? Олар жануарлардың қай тобына жатады деп ойлайсыңдар? Сүтқоректілерге қандай жануарлар жатады және неліктен солай аталады? балалар біз бүгін қандай тақырып өтеміз деп ойлайсыңдар? (Сүтқоректілер деген жауап күтіледі)

Үлестірмелі қағаздар

АКТ

Жаңа тақырып.  

3-4 мин

5-7 мин

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті: 2-3 мин

 

 

10 минут

Мағынаны тану

Электрондық оқулық арқылы жаңа сабақты түсіну

І топ 

-Терме диктант

1. Сүтқоректілерді зерттейтін ғылым саласы?                                    -маммалогия

2. Тері жабыны неше қабаттан тұрады?                                               -екі

3. Теріде болатын бездер?                                                                -май, тер, сүт, иіс

4 .Терінің қосалқы бөлімдері?                                                         -түк, мүйіз, тұяқ

5. Кеуде мен құрсақ қуыстарын бөліп тұратын                             –көкет

6. Күйіс қайыратын жануарлардың қарын қуыстары қалай аталады?   -үлкен,жұмыршақ,                     қатпаршақ, ұлтабар

7. Жақсы дамыған сезім мүшесі?                                                       -иіс сезуі

8. Ортаңғы құлақ қуысында болатын сүйектер?                            - балға,төс,үзеңгі

9. Ұрық дамитын орын?                                                                    -жатыр

10.Жылқы неше айда төлдейді?                                                      -10 ай

  

ІІ топ

Сандар сөйлейді

5000

Жер шарындағы сүтқоректілер саны

4 см 1,2 грам

Тұрқы, салмағы

33 м 150 тонна

Тұрқы, салмағы

3-4 жұп

Ауыз қуысына ашылатын сілекей бездері

4 бөлім

Қарын қуысы

4 қуысты

Жүрегі

7

Мойын омыртқасы

Жеке жұмыс

Бұл жерде суреттермен жұмыс жасау ( бір аңды – жыртқыш, үй жануары) беріледі.

Сипаттау: қандай жануар немесе аң -аты, қандай тұқымдасқа жатады, негізгі ерекшелігі, пайдасы мен зияны.


«Суреттерді аяқтайық жаттығу»

Оқушыларды бір – бірдеп ортаға шақырып, тақтада тұраған қоян мен аюдың бастары салынған плакат ілініп тұрі. Оқушылар көздерін жұмып кезек – кезекпен шығып, денесін аяқтап салады. Осылайша суретті аяқтап бітіреді.

 

Жұптық  жұмыс .  

Сүтқоректілердің экологияялық топтары.

Құрлықты мекендейтін сүтқоректілер 

Жер астында мекендейтін сүтқоректілер

Суда тіршілік ететін сүтқоректілер

Ұшатын сүтқоректілер 

АКТ

Үлестірмелі қағаздар

Аяқталуы 8 минут

III. Ой толғаныс

 Қорытынды.  Алған білімдерін тұжырымдау,қайта анықтау мақсатында 

«Кір ілетін жіп»

1.Құрлықты мекендейтін сүтқоректілерді ата?

2.Жер астында тіршілік ететін сүтқоректілер?

3. Терінің қосалқы бөлімдері?                                                        

4.Сүтқоректілердің тыныс алу мүшесі

5. Көкет дегеніміз не?

6. Сүтқоректілерде қандай тістер бар?

7.Суда тіршілік ететін сүтқоректілер

8.Сүтқоректілердің зәр шығару жүйесін ата?

9.Сүтқоректілердің ортаңғы құлақ қуысында қандай сүйектер бар?

10.Ұшатын сүтқоректілерді ата?

11.Сүтқоретілердің жүрегі неше қуысты?

12.  Жақсы дамыған сезім мүшесі?                                                      

13.Жыртқыштар отрядының тұқымдастарын ата?

14.  Сүтқоректілерді зерттейтін ғылым саласы?               

                 Үй тапсырмасы:

“Жер бетіндегі барлық сүтқоректілердің  пайда болуы” деген тақырыпта шағын эссе жазып келеміз.

 

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз қабілеті

жоғары оқушыларға

тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді қалай

жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті

қорғау ережелері

АКT-мен байланыс

Құндылықтардағы

Байланыс

Тапсырмаларды құрастырғанда білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар таңдап алынды. Топтағы жұмыс барасында «диолог және қолдау көрсету» тәсілдерін қолдану жоспарланды.Қабілетті оқушылардың басқалардың табысқа жетуіне ықпал етуіне көмектесу.Визуал оқушылар қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін суреттер,слайдтар көрсетемін.Барлық оқушылардың қатысуын

Смайликтер,бағдаршам, бармақ әдісі, бағалау парағы

Денсаулық сақтау педагогикасын, СЭС талаптарын сақтау. Сергіту сәтін өткізу. Топқа бөлінген кезде қауіпсіздік ережесін сақтау

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма? Бүгін оқушылар не

білді? Сыныптағы ахуал

қандай болды? Мен жоспарлаған

саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім және

неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары нақты қойылды. Оқушылардың тақырыпты толық талдай білуіне бағытталды. Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды, себебі әр кезеңде өз білімдерін нақтылады және ұзақ мерзімді жадыға сақтады.

 

 


Алматы облысы,

Қаратал ауданы

Қарақұм ауылы

Алғазы орта мектебі

Екінші санатты Биология пәні мұғалімі

Толениш Жанаргул


 

28 қаңтар 2019 г. 9 431 0

Жаңалық тізбесі

Нұрлы Отанымыз-тәуелсіз Қазақстан

15 желтоксан 2023 г. 17 253 0

Армысың, әз-Наурыз!

20 наурыз 2023 г. 21 621 0

Жаңалықтар мұрағаты

«    Желтоксан 2024    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031