Минут

Шамаларды ажырату,уақыт, оларды өлшеуге қажетті  әдістерді,құралдарды таңдау,өлшеу.Өлшем бірліктерін қолдану арқылы шаманы өлшеу :сағат

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

1.1.3.1**Шамаларды ажырату,уақыт, оларды өлшеуге қажетті  әдістерді,құралдарды таңдау,өлшеу.

1.1.3.2**өлшем бірліктерін қолдану арқылы шаманы өлшеу:сағат.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар :Уақыттың өлшем бірлігі «минут» ұғымын біледі.

Оқушылардың көпшілігі: Өлшем бірліктерін қолданады,механикалық, электрондық,құмсағатты  пайдаланып,өлшем бірліктерін қолданады.

Кейбір оқушылар :Тәжірибелік тапсырмаларды орындату арқылы бір минуттың  ұзақтығын зерттейді,тәжірибе жүргізеді.

Бағалау критерийлері

Уақыт өлшемдерінің арақатынасын анықтайды

Уақытты өлшеу бірліктері мен  құралдарын ажыратады және өлшемдер жасайды.

Тілдік мақсат 

Сөз тіркестері

 

 

Диалог

Уақыт,минут.

уақытты өлшейді,өлшем бірліктерін ажыратады.

-Теледидардан өздеріңіздің көріп жүрген бағдарламаңыздың ұзақтығы туралы не білесіздер?

-Аналарыңыз кешкі ас дайындау  барысында қанша уақыт жұмсайды?                                                                                                                           -Үйден мектепке дейін жұмсалатын уақыт қанша?

Құндылықтарды дарыту

Ашықтық -барлық тапсырма барысында

Құрмет-тапсырма орындау барысында

Ынтымақтастық-топтық жұмыс барысында

Өмір бойы білім алу-зерттеу мен тәжірибе жүргізуде.

Пәнаралық байланыстар:

Дүниетану -Уақытты бағдарлау кезінде

АКТ қолдану дағдылары:

Электронды сағаттық тықылын тыңдату www.YouTobе.com-зейінін шоғырландыру кезінде

Бастапқы білім

Уақытты бағдарлау,минут,сағат,күн, апта, күнтізбе,ай жыл.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың барысы

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин

0-5 мин

 

 

 

0-6 мин

«Зейінін шоғырландыру»

(МТ.Ұ) Интернеттен бейне таспа арқылы жұмбақ жасыру.

Сағаттың ұзын,қысқа  тілін көрсету,тықылын тыңдату.

 

Не туралы әңгімелестік?

Ендеше бүгінгі сабақта

Сабақтың мақсатын хабарлау

 

   Оқушылардың жақын даму аймағы

                                                  

                                      

www. YouTobе.com        cілтеме

Дидактикалық материалдар

Бағалау суреттері

Жоғары Орташа деңгей

Төменгі деңгей

Сағат түрлері

Сабақтың ортасы 7-10мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10-17мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17-22мин

 

 

 

22-26мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26-30мин

(МТ.Ұ) 

«Бақылау» әдісі» арқылы баяндау

Бірнеше құмсағат қойылады.Оқушыларға жар сағаттың минуттық тілін бақылауын қадағалауға тапсырма беріледі.(Бұл жерде оқушылар минуттық тілдің бірнеше рет қозғалғанын айтады.

М:1-12 сандары нені білдіреді?

О:цифрблат                                                                     М:Әр бір цифрблат   нені білдіреді?                                          О:5 минутты құрайды.

Минут -бұл аз уақыт аралығы.Минут(мин)- уақыттың өлшем бірлігі.                                                     

(ҰЖ) тақтаға  сағаттың макеті ілінеді. «Көрнекілік» әдісі

   

 -Бірінші сағат тілі мен минуттық тіл туралы не айта аламыз?

-1-6 цифрболатты минутпен санайды.(30 мин)

-Екінші сағат тілі мен минуттық тіл туралы ше?

-Үшінші  сағат тілі мен минуттық тіл турлы ?

  Дескриптор

1.08 ден 30 минут өткенін анықтайды.

2.12 ден 30 минут өткенін анықтайды.

3.10 ден 30 минут өткенін анықтайды.

 (ТЖ)«Сәт сапар!» жаттығуы

Оқушылар әуежайға келіп тұрады. Кім уақытты дұрыс табады. Сол оқушы билетті сатып ала алады.

Мұғалім бірнеше уақытты баяндайды.

 

Қалалар

Уақыты

Астана

10:10

Алматы

12:55

Шымкент

6:45

Атырау

15:30

(Ө) «Зерттеп көр» әдісімен

Мен 1 минутта __________орындай аламын.

Өз есіміңді_____________рет жаза алады.

Қағазға______________ рет нүкте салу

Жіпке______________моншақ тізу

Бір орында_____________  секіру

Дескриптор

минут ішінде әрекетті қайталай алады

2.Өз есімін жазады

3.Бір орында секіреді

4.Қағазға нүкте салады

5.Жіпке моншақ тізеді

(ЖЖ) «Тәжірибе жаса» әдісі.

Суретке қарап,неше минуттық екенін анықта. Жұбын атаған уақытты сағат түрлерімен көрсет

Дескриптор

1 Сағат түрлерін ажыратады

2.Электрондық сағаттың минутын анықтайды

3.Жар сағаттың минутын біледі

4.Құмсағаттың минутын анықтайды

5.Сағат түрлерлері бір уақытты көрсететін анықтайды

 «Ширату»жаттығулары

Құмсағаттағы құм таусылғанша жылдам санау,әр бала өзінше қайсысы нешеге дейін санай алатынын білу.

(Ө)1 минутта  неше гүл мен допты бояп үлгересің?

(Ө)Қалыптастырушы бағалау

Тапсырма:Нүктелердің орнына тиісті  шаманы жазыңыз.

1 сағ =        минут

1 ай=            күн

1 жыл=         ай

7 күн=           апта

 

(ӨЖ) Саралау

Барынша қолдауды қажет ететін оқушыларға:

«Шығарып көр» әдісі.Қанша минут өткен анықтайды.

Дескриптор

1.12 ден 10 минут өткенін анықтайды.

2.12 ден 15 минут өткенін анықтайды.

3.12 ден 30 минут өткенін анықтайды.

4.12 ден 10 минут өткенін анықтайды.

Орташа қолдауды қажет ететін оқушыларға:

«Ұшқыр ой» әдісі. Екі дос тоғызқұмалақ  ойынын 20 минут ойнады.Достардың әрқайсысы неше минут ойнады?

Дескриптор

1.Достардың әрқайсысы 20 минут ойнағанын анықтады.

«Өлше»әдісі

Аз қолдауды қажет ететін оқушыларға: Өз тамыр қағысыңды өлше. Сенің жүрегің  1 минутта неше рет соғады.

Дескриптор

1.Өз  тамыр қағысын өлшейді

2.1 минутта неше рет жүрегінің соққанын анықтайды

Сұрақтар жазылған слайд

Плакат А3

 А3  форматы

Сағат суреті

Оулықпен жұмыс                 16-17 бет

Дидактикалық материалдар   

Оқулықпен жұмыс                1- тапсырма.16 бет.

Оқулықпен жұмыс                3- 5 тапсырма.16 бет.              

Сағат суреті

Дәптермен жұмыс           

ҚБ кестесі  парақшылар

Кеспе қағаздар

Сабақтың соңы

30-33 мин

 

Кері байланыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(ЖЖ)Дұрыс жауапты “+”таңбасын қою әдісі  арқылы

Минут уақыт кесіндісі екенін; бір минут ішінде қандай іс әрекеттерді қанша  рет орындауға болатынын:  минуттың уақыт өлшем  бірлігі екенін  түсінетін болады. Оқушылардың жаңа  тақырыпты қаншалықты  меңгергенін білу үшін мынадай бағалау парағын беруге болады.Бағалау парағында дұрыс және бұрыс пікірлер берілген .Оқушылар дұрыс жауапты “+”таңбасын қою арқылы белгілейді.

Пікірлер

иә

жоқ

Білмей мін

Минут-уақыт өлшем бірлігі




Минут-уақыттың ең үлкен өлшем бірлігі




Минут сөзін қысқартып жазуға болмайды




Бір минутта үлкен кітапты оқуға бола ма




Кесте қағаздары

Рефлексия

 

 

 

«Стикер» әдісі Қағаздың бір жағына  сұрақ  жазылады.келесі жағына басқа оқушы жауап береді,нені үйренгені, білгені,білу керектігін анықтайды.

              

«Өзіңді бақыла» әдісімен бағалау.

Жұптық бағалау,топтық бағалау,өзара бағалау нәтижесіндегі сағаттық түрлерін таңдайды.

Стикер

Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

 

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Барынша қолдауды қажет ететін оқушыларға:

«Шығарып көр»әдісі Қанша минут өткен анықтайды.

 

Барынша қолдауды қажет ететін оқушыларға:

Екі дос тоғызқұмалақ ойынын 20 минут ойнады. Достардың әрқайсысы неше минут ойнады?

Аз қолдауды қажет ететін оқушыларға:                                     Өз тамыр қағысыңды өлше. Сенің жүрегің  1 минутта неше рет соғады.

 

«Өзіңді бақыла» әдісімен бағалау.

 

 

Уақытында слайдты пайдалану,оқушылардың партада отыруда гигиеналық талаптардың орындалуын сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?                                 

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері  сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды?

Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған. Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қол жеткізе білді.

Тапсырмаларды жүйелі меңгеруде зейін шоғырландыру барысында оқушыларға көрсетілген бейнетаспа мазмұны олардың жаңа сабақты  болжауына жақсы ықпал етті.

Сабақта саралау жұмысы дұрыс, жүйелі жүргізілді.

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды

Сабақ жоспарында ауытқулар болған жоқ.





 
Автор: 

Айнур Искендирова,

№70 жалпы білім беретін орта мектептің   

бастауыш сынып мұғалімі

Ақтөбе қаласы
05 сәуір 2021 г. 1 754 0

Жаңалық тізбесі

Армысың, әз-Наурыз!

20 наурыз 2023 г. 12 747 0

Жаңалықтар мұрағаты

«    Сәуір 2024    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930