» » Асқорытудың маңызы

Асқорытудың маңызы

Тағамдық өнімдер және қоректік заттар: нәруыздар, майлар, көмірсулар, витаминдер, су, минералды тұздар. Тағам-денсаулықтың аса маңызды экологиялық факторы. Тағамдық өнімдердің экологиялық тазалығы.«Тағам – денсаулыққа  аса пайдалы» конференция сабағы.



 





Сабақтың  мақсаты

The purpose of the lesson

Тамақтанудың маңыздылығымен таныстыру. Дұрыс тамақтанудың адам денсаулығына тигізетін пайдасы туралы ұғындыру,алған білімдерін өмірде қолдана алуға баулу.

To have an information about the importance of digestions.The use of the right digestions.To use their knowledge in their life.


Күтілетін нәтиже

 

The waiting results

Тамақтанудың маңыздылығымен танысады.Дұрыс тамақтанудың адам денсаулығына тигізетін пайдасы туралы ұғынады,алған білімдерін өмірде қолдана алады.Дүниетанымын кеңейтіп, еңбек дағдысын қалыптастырады, денсаулықтың қадірін терең түсінеді.

They will introduce with the importance of the digestions.The students will use their knowledge in the daily life.They will understand the importance of healthy lifestyle.


Сабақтың әдісі

The methods of the lesson

Сұрақ-жауап,пікірлесу. Конференция сабағы. Кіріктірілген сабақ  ағылшын тілімен.

Questions/answers/discussions/conference/combined lesson of Biology and English.


 



Уақыты 

The time

Сабақ кезеңдері

The stages

Мұғалімнің іс-әрекеті

The teacher’s action

Оқушының іс-әрекеті

The student’s action

Ресурстар 

The resources


3 мин

3min.

2 мин

2min.

5 мин

5min.

Кіріспе

The Introduction

Көңіл күйлерін сұраймын, ауа райы, күн ретін, айдын аттарын,

оқушы қатысу санын сұраймын.

I will ask the students’ mood,the weather,thedate,the month and the absenties.

Бүгінгі сабақ конференция түрінде өтіледі, сабақ тақырыбын және конференцияға қатысушылармен.таныстырамын.

Аллерголог,онколог, химик, фермер, генетик, ресторан қожайыны, эксперт, дәрігер, диетолог,  «Доктор»  телеканалы, «Денсаулық»  журналының журналисттері.I will introduce the guests of the conference:The Allergist,the Dietitian,Oncologist,Genetics,the Farmer,the owner of Restaurant,Expert,the Chemists,the journalists from TV «Doctor»and the magazine «Health»

«Миға  шабуыл» әдісі «Brainstorming»

Биологиялық есептер шығару.

The Maths tasks.

Есеп 1. Егер адам тәулігіне 6 грамм тұз қолданса, 4 адамнан тұратын бір отбасы жылына қанша мөлшерде тұз қолданады?

Тask 1. How much salt does a family use that contains 4 people per  year, if one person consumes 6 grams of salt per day?

Есеп 2. Тамақтанған кезде әр адам 1 грамм нан тұтынса, 15000 халқы бар қалада 1 жылда қанша нан шығындалады?

Task 2. How much bread is spent in a city with 15,000 residents a year, if anyone consumes 1 gram of  bread when he is eating?

Пысықтау сұрақтары?

  • Не үшін тамақтанамыз?

      Why do people eat?

  • Қоректік заттар дегеніміз не?

     What is it nutrition?

  • Қандай тағам түрлерін білесіңдер?

     What can you say aboutthe types of food?

Оқушылар ағылшын тілінде жауап береді.

The students will answer in English.

Оқушылар өздеріне бөлінген ролі бойынша, тәжірибелері мен  презентацияларын дайындайды.

The students will prepare the presentations and experiments.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

The students will answer the questions.

Оқушылар биологиялық есептер шығарады.

The students will solve Maths tasks.

Оқулық, жұмыс дәптері,сөздік дәптерлері

The book,workbook,vocabulary

Слайдтар

The presentations

Есептер

The Maths tasks


20 мин

20min.

Негізгі бөлім

The main part

Жаңа сабақ.The new lesson

Асқорытудың маңызы туралы  «Тағам – денсаулыққа  аса пайдалы» факторы тақырыбына журналистерге сұрақ-жауап жүргіземін.The importance of the digestion«Food is an  important substance for human organism»

The interview of journalists

Берілген тақырып бойынша  оқушылар сұрақтарға жауап беріп, дәлелдейді.

Берілген тақырып бойынша пікір алмасады. Әр мамандық иесі өз тұжырымын ұсынып, тәжірибе арқылы дәлелдейді. Аллерголог,онколог, химик, фермер, генетик, ресторан қожайыны, эксперт, дәрігер, диетолог,  «Доктор»телеканалы,«Денсаулық»журналының журналисттері.According to the theme of the lesson students will answer the questions.They will have a discussion.TheAllergist,theDietitian,Oncologist,Genetics,theFarmer,the owner of Restaurant,Expert,theChemists,the journalists of TV «Doctor»and the magazine «Health»will give their advises.

Презентация

The Presentations


3 мин

3min.

Қорытынды

Сұрақ-жауап арқылы қорытындылаймын.The lesson will be concluded according to the students’ questions and answers.

Адам ағзасына пайдалы тағамдарды топтастыру арқылы.

Адам организмі үшін тағамның ролі қандай?

Адам организміне қандай пайдалы тағамдар қажет? The classification of healthy products.Their role in human’s organism.

Сұрақтарға жауап беру арқылы сабақты пысықтайды.

Through the students’ answers the lesson will be concluded

Оқулық, пайдалы тағамдар суреттері,

адам қаңқасы

The book,the pictures of food,the human skeleton


2 мин

2min.

Бағалау.

The assessment

Эксперт бағалайды.

Expert will give an assessment

Бағалау критерийі

Evaluation criteria
3 тілде-«3» ұпай
2 тілде-«2» ұпай
1 тілде-«1» ұпай

Using 

3.language --«3»score

2 language --«2»score

1 language --«1»score

Эксперт оқушыларды –Expert will give:

«А,В,С дәрумендері» арқылы  бағалап шығады.«A,B,C vitamins» for the assessment

«А»-өте жақсы деңгейде

«А»-excellent

«В»-жақсы деңгейде

«В»-good

«С»-қанағаттанарлық деңгейде

«С»-satisfactory

«А,В,С дәрумендері» бағалау фишкалары

«A,B,C vitamins» the counters for the assessment


2 мин

2min.

Кері байланыс

Feedback.

«Білім шиыршығы стратегиясы»

жаңа тақырып және алдыңғы тақырып бойынша алған ұғымдарын (термин)3 тілде жазады, оқиды (қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде)

The strategy:«The education of labyrinth».The students will write their opinions about the lesson and vocabulary in Russian,Kazakh,English languages.

Термин сөздерді жазып,оқиды.The students will read new termins.

Белок-нәруыз--protein

Май-жир-fats

Көмірсу-углеводы- carbohydrates

Минералды тұздар-минералные соль miberal salts

Су-вода-water

Витамин-дәрумен-vitamins

Денсаулық-здорорвье-health

Асқорыту-пищеварение-digestion

Тамақтану –to eat healthy

Слайд

The slide


2 мин

2min.

Рефлексия

Reflection

«Еркін микрофон» журналисттер интервью арқылы алады.

«The free microphone»

The journalists will take an interview

Өткен тақырып бойынша өз пікірлерін айтады.

To revise the last lesson and give an opinion

Микрофон

The microphone


1 мин

1min.

Үйге тапсырма беру

Homework

Келесі сабақта өтілетін тақырыпты оқып, перезентация, зерттеу жұмыстарын  жасау.

To prepare the presentation for the next lesson.To do an experiment.

Күнделікке жазады.

To write the diary.

Күнделік

The diary.










 

Газиза Жумашева,

 А.Байтұрсынов атындағы

 №139 мектеп-гимназиясының 

директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары,

 биология пәнінің мұғалімі

Алматы қаласы, 

Әуезов ауданы

18 сәуір 2018 г. 2 133 0

Жаңалық тізбесі

Армысың, әз-Наурыз!

20 наурыз 2023 г. 12 798 0

Жаңалықтар мұрағаты

«    Сәуір 2024    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930