» » Олимпиада ойындары. Етістік оның түрлері

Олимпиада ойындары. Етістік оның түрлері


Бөлім: 

7-бөлім. Спорт. Белгілі спорт жұлдыздары

Педагогтің аты-жөні:

Ниталиева А.О.

Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны:                   Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Олимпиада ойындары. Етістік оның түрлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.1.5.1.Оқылым мәтіні мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша  өз ойын білдіру

6.4.4.2 етістіктің түрлерін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану;

Сабақтың мақсаты:

- Мәтіннің тақырыбын анықтайды. Спортқа деген қызығушылығын арттырады.

Мәтіннен етістіктерді таба алады.Олимпиада ойындары жайлы білімдерін толықтырады.

Олимпиада жайлы тілдесе алады, қосымша мәліметтер береді.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

5 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа сабаққа кіріспе Мағынаны ашу.

(10 мин.)

Сәлемдесу. Психологиялық ахуал қалыптастыру:

- сынып реттілігін қадағалау; оқушыларды түгелдеу.;

- оқу құралдарын байқау;

 Топқа бөлу.  Олимпиада ойындары суреттері  арқылы

3-топқа бөлу.

«МЭНЭДЖ-МЭТ» әдісі арқылы

1 номерлі балалар тұрады, бір-біріне қол бұлғайды;

2 номерлі балалар тұрады, бір- біріне қол шапалақтайды;

3 номерлі балалар тұрады, жұдырықтарыңды тигізіңдер;

4 номерлі бала бес саусақтарыңды түйістіріңдер.

Үй тапсырмасын тексеру: «Сиқырлы қобдиша» әдісі Оқушылар қобдишадан бүктелген қағаздарды суырады, есімі жазылған оқушы (әр топтан бір оқушы) үй жұмысын оқиды. Өзге топтағылар дұрыс немесе бұрыс екенін айтады. (1.Көз. 2.Кірпі. 3.Ара. 4.Түтін)

Дескриптор: 

Жалпы балл-3

-жұмбақтың жауабын дұрыс табады;

-есімдіктердің астын сызады;

-есімдіктің түрлерін ажыратады;

Оқылым алды тапсырмасы: 

СЖ. «Болжау» әдісі 

-  «Чемпиондар» әні арқылы сабақ тақырыбын болжату. Ендеше, біздің бүгінгі тақырыбымыз «Олимпиада ойындары» Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлеріне тоқталу.

- бейне жазба көру;

- Олимпиада шеңберлері туралы не білеміз? 

Ой түрткі:(3-топқа) Оқулықтағы суреттер бойынша ой толғаңдар. Ойларыңмен бөлісіңдер.

1-топ.  «Еуропа елдері»

2-топ. «Америка елдері»

3-топ. «Азия елдері»

4-топ. «Австралия» елдері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жауап: 1-ші суретте мүсін бейнеленген. Ол мүсіндегі адам қолына диск алып, оны ұзындыққа лақтырмақшы. Сол арқылы спорт олимпиадасына қатысып жатқаны бейнеленген.

2-ші суретте олимпиада нышаны – шырақ бейнеленген. Олимпиада тек шырақпен от жаққанда ғана басталады.

   рітүсер                                                                             

Бағалау парағын үлестіру «Өзін-өзі бағалау»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ. Алтын, күміс, қола медальдар арқылы (қате санына қарай есептеледі)

АКТ

Сабақтың ортасы

10 мин.

(оқуға – 5 мин.; айтуға – 5 мин.)

6 мин.

1-мин.

3 мин.

ТЖ. Оқылым кезеңі. 

«МЭНЭДЖ-МЭТ» әдісі арқылы

5-тапсырма. Мәтінді түсініп оқиды, 1А – 2Б – 3А – 4Б-ға түсінгендерін айтады. 

Дескриптор: 

Жалпы балл - 3

 -мәтінді түсініп оқиды; 

- бір-біріне түсіндіре алады. 

 

Тілдік бағдар. «Етістік оның түрлері»  (бейне жазба  н/е слайд)

Етістік – заттың қимылын, іс-әрекетін сипаттатайтын сөз табы. Сұрақтары: не істеді? не қылды? қайтті?

Сергіту сәті: «Отыр-тұр» (8-тапсырма, «дұрыс» - «бұрыс»)

Оқылымнан кейінгі  

ЖЖ «Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мәтіннен сөйлемнің жалғасын тауып, нүктенің орнына қойған етістікті дәптерге жазып, етістіктіктерді жасалу жолына және құрамына қарай талдаңыздар.

 • Отты өшіру ойынның аяқталғанын ...(білдіреді).

 • Олимпиада ұраны үш латын сөзінен құралып, «тезірек, биігірек» деген мәнде ...(жұмсалады)

• Ежелгі Грекия Олимпиада ойындарының отаны деп... (саналады)

• Прометейдің сыйға берген оты Грекияның қасиетті жерлерінде үнемі...(жанып тұрады) 

Дескриптор:

Жалпы бал – 3

 - тиісті етістіктерді орнына қояды;

- етістіктерді жасалу жолына қарай талдай алады;

 -етістіктерді құрамына қарай талдай алады; 

 

 

Мәтінді түсініп оқиды

 

 

 

 

 

 

 

Бейне жазбаға (слайд) назар аударады. Етістіктің анықтамасы мен сұрақтарын дәптерге жазады.

Оқушылар қимыл жасайды

 

 

Есіңде сақта! 

132-бетті оқу.

Прометей – ежелгі грек мифологиясында алып, сақтар патшасы, құдайлардың зомбылығынан адамдардың қорғаушысы.

Ақсүйек — қоғамдағы әлеуметтік топ. Дәстүр бойынша “қара халыққа” үстемдік етуші таңдаулы әулеттердің өкілдері Ақсүйек саналған.

Барон - дворяндардың атағы

Оқушылар қимыл жасайды

ҚБ. «Бірін-бірі бағалау» әдісі (1-4; 4-3; 3-2; 2-1) бағалау парақтарына

ҚБ. «Жұдырық- алақан» әдісі бойынша өзіндік бағалау. (Толық түсінсе- алақандарын ашады, жартылай түсінсе- үш саусақтарын көрсетеді, түсінбесе -жұдырықтарын түйеді)

«Тыныштық белгісі»

«Вай-фай»

5 минут

Бекіту.  «Микс-фриз-групп» әдісі

  • Сыныптың ішін аралап билеу;
  • Қатып қалу;
  • Сұрақ қою:
  • Олимпиада неше жыл сайын өткізіледі? (4)
  • Олимпиада ұраны латынның неше сөзінен құралады? (тезірек, биігірек, күштірек)
  • Олимпиаданың неше түрі бар? (2)
  • -Оның нешеуі алтын медаль? (2)
  • 2012 жылғы Лондон Олимпиадасында Қазақстандық спортшылар барлығы қанша медаль алды? (13)
  • Оның нешеуі алтын медаль? (2)
  • Нешеуі күміс? (4)
  • Нешеуі қола? (7)
  • Лондон Олимпиадасында Қазақстан елі нешінші орынды иеленді? (12)

 Оқушылар билейді, қатып қалады, сұрақтың жауабын табады.

Дискрептор: 

Жалпы балл - 1

-сұрақтың жауабынан жаңылмайды;

ҚБ. «Мұғалімнің бағалауы» - «Жарайсың!»«Жақсы!», «Әлі де ойлан!», «Талпын!» сөздерімен ауызша мадақтау;


Сабақтың соңы

 мин.

5 мин

Кері байланыс «Олимпиада сақинасы»

Көк сақина – «қызықты»

Қара сақина – «құнды»

Қызыл сақина – «пайдалы»

Сары сақина – «тосыннан»

Жасыл сақина - «жаңа»

 

 

 

Үй тапсырмасы: 11-тапсырма (132-бет). Олимпиада ойындарына сипаттама бер. Өз сөзіңде етістік түрлерін қолдан.

 

Рефлексия «Олимпиада медалдары» «Өзін-өзі» бағалау парағы арқылы мұғалімнің бағасы.

Бағалау шкаласы:

8-10 балл - «өте жақсы»

5-7 – «жақсы»

3-4 - «қанағат»

                             


 

 








Ниталиева Акжунас Оразовна - педагог-зерттеуші, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
БҚО, Тасқала ауданы, Мерей ЖОББ мектебі
04 наурыз 2024 г. 2 703 0

Жаңалық тізбесі

Армысың, әз-Наурыз!

20 наурыз 2023 г. 13 732 0

Жаңалықтар мұрағаты

«    Мамыр 2024    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031