Қазақ деген халықтың баласымын. Тұманбай Молдағалиев
Пәні | Әдебиеттік оқу, Алматы «Атамұра» 2018ж |
Сыныбы | 3 «А» |
Мұғалім | Кокчаева Гульнара Нурахметовна |
Бөлім | Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен |
Сабақтың тақырыбы | Қазақ деген халықтың баласымын. Тұманбай Молдағалиев. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 3.1.1.1 шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қою және жауап беру; 3.3.2.1* шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу. |
Сабақтың мақсаты (бағалау критерийлері) | -өлең құрап жазады; -салт-дәстүрлерді зерделейді; |
Ойлау дағдыларының деңгейі | Білу және түсіну, қолдану, талдау |
Ұлттық құндылықтар | Ар-ұят: сөйлесу мәдениетіне тәрбиелеу |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері/ уақыты | Педагогтің әрекеті
| Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Сабақтың басы Ұйымдас тыру кезеңі 5 минут | Мақсаты: Бір-біріне құрмет сезімін ояту. Амандасады. | Мадақтау. | Орындарынан тұрып хормен өлеңді айтады. | |
Өткенді бекіту 5 минут | 7-тапсырма. Өлеңді жаттап ал. «Білім керек бәріне» «Білім деген – байлық» | Сұрақтар мен тапсырмаларды орындап, өткен сабақты бекітеді. | Дескриптор: Өлеңді жатқа айтады-1б |
|
Сабақтың ортасы 15 минут | Тыңдалым мен айтылым. ТЖ Жаңа тақырып. Кіріспе. Қазақтың салт-дәстүрлері өте көп. Бұрынғы заманда киіз үйде тұрса да, ат жарыс, көкпар, қыз қуу сияқты салт дәстүрлерді сақтап келген. Салт- дәстүрлер: ат жарыс, қыз қуу, көкпар, саятшылық, аңшылық, құсбегілік. Т.Молдағалиев 1935ж Алматы облысының Еңбекшіқазақ ауданы Жарсу ауылында дүниеге келген. 1-тапсырма. Манат Қаспақтың «Той» суреті. Суреттегі ит, жылқы, бүркіт және т.б. қатысты қандай қазақтың салт-дәстүрлерін білесіңдер? 1-топ «Ит» туралы мақал-мәтелдер. 2-топ «Жылқы» туралы жұмбақтар мен мақал-мәтелдер. 3-топ « Бүркіт» туралы мәліметтер. Әңгімеңді сабақ тақырыбымен байланыстыру. | Ақпаратпен танысады. Суреттер бойынша өзіндік көзқарасын білдіреді. Тапсырмаларды орындайды. Топта пазл құрастырады. Салт- дәстүрлерді теріп жазады. Мақал-мәтелдер айтады, жұмбақтар шешеді. Бүркіт туралы мәліметтер жинайды. | Дескриптор: Қазақтың салт-дәстүрлерін біледі-1б
Әңгімесін сабақ тақырыбымен байланыстыра алады-1б Дескриптор: -мәнерлеп оқиды, -сөздердің мәнін ашады-1б | Т.Молдағалиев (1935ж) ит жылқы бүркіт
|
Оқылым. ЖЖ Әдіс: «Жылқы сұлбасы» 3-тапсырма. Т.Молдағалиевтің «Қазақ деген халықтың баласымын» атты өлеңін мәнерлеп оқыту. Өлеңдегі қайталанып тұрған сөздердің мәнін жылқы сұлбасына жазу. Топтық жұмыс. І топ. 6-тапсырма. Ақынға ілесе отырып өлең құрастыру. ІІ топ. 4-тапсырма. Өлеңде қайталанып тұрған жолдарға мән бер. Неліктен деп ойлайсың? Ж: Қазақ деген халықтың баласымын деп өзінің ұлтын мақтан етіп тұр. ІІІ топ. 2-тапсырма. Шығармашылық жұмыс.«Қазақ деген халықтың баласымын» өлеңінің мазмұнына сәйкес сурет. | Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқып шығады. Қайталанып тұрған сөздердің мәнін жылқының сұлбасына жазады. Өлеңді кезекпен оқиды Өлеңнің мазмұнына сурет салады. | Дескриптор: -мәнерлеп оқиды, -сөздердің мәнін ашады-1б Тамаша! Дескриптор: «Қазақ деген халықтың баласымын» өлеңін мәнерімен оқиды-1б Тамаша! Дескриптор: Өлеңде қайталанып тұрған жолдарға мән беріп, неліктен екенін табады-1б | Оқулық жылқының сұлбасы Оқу құралдары Оқулықпен жұмыс | |
Сергіту сәті 5 минут | «Боди-арт» әдісі. Адамның арқасына А-4 форматына сурет салу. | Сергіту сәтін сурет салу арқылы бейнелейді. | Жарайсыңдар! | Көңілді әуен |
Сабақтың ортасы 10 минут Үй тапсырмасы | Жазылым. ӨЖ Салт-дәстүрлерді жазады. «Броундық қозғалыс» әдісі. Ақпараттар мен мәліметтер жинау. 1. «Бесік той» 2. «Көкпар» ойыны 3. «Асық ату» ойыны ЕБҚ Қазақ халқы туралы білетін өлеңді оқу. ЕБҚ Қазақтың салт-дәстүрлері туралы шағын баяндама жасау. 5-тапсырма. Өлеңді жаттап келу. | Мәлімет жинау арқылы жазады. Берілген сұрақтарға жауап береді. ЕБҚ: дайын бір шумақ өлеңді көшіріп, жатқа айтып береді. Жеке жұмыс жасайды Үй тапсырмасын жаттап келеді. | Дескриптор: Ақпараттар алады-1б Дескриптор:Өлең құрастырып жазады-1б Сен мықтысың!
| Асық ойыны Суреттер Оқулық Суреттер |
Кері байланыс 5 минут | Өзін-өзі бағалау парағы. Сабақты бекіту мақсатында алады. | .Оқушылар өзін-өзі бағалау парағымен бағалайды. | Дескриптор -білімін бекітеді; 1б | |
Рефлексия 5 минут | . Кері байланыс парақшасы. «Жетістік баспалдағы» | Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
Кокчаева Гульнара Нурахметовна
Дінмұхамед Қонаев атындағы №66 мектеп-лицей
Бастауыш сынып мұғалімі
Астана қаласы