» » Қазақ деген халықтың баласымын. Тұманбай Молдағалиев

Қазақ деген халықтың баласымын. Тұманбай Молдағалиев

  

                                                                                                                                             

Пәні 

Әдебиеттік оқу, Алматы «Атамұра» 2018ж

Сыныбы 

3 «А»

Мұғалім 

Кокчаева Гульнара Нурахметовна

Бөлім 

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Сабақтың тақырыбы

Қазақ деген халықтың баласымын. Тұманбай Молдағалиев.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

3.1.1.1 шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қою және жауап беру;

3.3.2.1* шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу.

Сабақтың мақсаты (бағалау критерийлері)

-өлең құрап жазады;

-салт-дәстүрлерді зерделейді;

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну, қолдану, талдау

Ұлттық құндылықтар

Ар-ұят: сөйлесу мәдениетіне тәрбиелеу

 Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері/

уақыты

   Педагогтің әрекеті

 

                                                             

  Оқушының әрекеті 

  Бағалау 

  Ресурстар 

Сабақтың басы

Ұйымдас

тыру

кезеңі

5 минут


Мақсаты: Бір-біріне құрмет сезімін ояту.

Амандасады.

   Мадақтау.

Орындарынан тұрып хормен өлеңді айтады.

Өткенді бекіту

5 минут

 7-тапсырма.                       Өлеңді жаттап ал.                                                                   «Білім керек бәріне»                            «Білім деген – байлық»

Сұрақтар мен тапсырмаларды орындап, өткен сабақты бекітеді.

Дескриптор: Өлеңді жатқа айтады-1б

                  

Сабақтың ортасы

15 минут

Тыңдалым мен айтылым. ТЖ

Жаңа тақырып.                                     Кіріспе. Қазақтың салт-дәстүрлері өте көп. Бұрынғы заманда киіз үйде тұрса да, ат жарыс, көкпар, қыз қуу сияқты салт дәстүрлерді сақтап келген.                                          Салт- дәстүрлер: ат жарыс, қыз қуу, көкпар, саятшылық, аңшылық, құсбегілік.                              Т.Молдағалиев 1935ж Алматы облысының Еңбекшіқазақ ауданы Жарсу ауылында дүниеге келген.  1-тапсырма. Манат Қаспақтың «Той» суреті. Суреттегі ит, жылқы, бүркіт және т.б. қатысты қандай қазақтың салт-дәстүрлерін білесіңдер?                                                             1-топ «Ит» туралы мақал-мәтелдер. 2-топ «Жылқы» туралы жұмбақтар мен мақал-мәтелдер.                               3-топ  « Бүркіт» туралы мәліметтер.                                        Әңгімеңді сабақ тақырыбымен байланыстыру.

Ақпаратпен танысады.

Суреттер бойынша өзіндік көзқарасын білдіреді.

Тапсырмаларды орындайды.

Топта пазл құрастырады.

Салт- дәстүрлерді теріп жазады.

Мақал-мәтелдер айтады, жұмбақтар шешеді. Бүркіт туралы мәліметтер жинайды.

Дескриптор: Қазақтың салт-дәстүрлерін біледі-1б

                                                

Әңгімесін сабақ тақырыбымен байланыстыра алады-1б

Дескриптор:

-мәнерлеп оқиды,

-сөздердің мәнін ашады-1б

Т.Молдағалиев (1935ж)

  ит

жылқы

   бүркіт   

                                                  

Оқылым. ЖЖ

Әдіс: «Жылқы сұлбасы»                                 3-тапсырма.

Т.Молдағалиевтің «Қазақ деген халықтың баласымын» атты өлеңін мәнерлеп оқыту. Өлеңдегі қайталанып тұрған сөздердің мәнін жылқы сұлбасына жазу.

Топтық жұмыс.                                                  І топ. 6-тапсырма. Ақынға ілесе отырып өлең құрастыру.                                                                            ІІ топ. 4-тапсырма. Өлеңде қайталанып тұрған жолдарға мән бер. Неліктен деп ойлайсың?                       Ж: Қазақ деген халықтың баласымын деп өзінің ұлтын мақтан етіп тұр.                                                                 ІІІ топ. 2-тапсырма. Шығармашылық жұмыс.«Қазақ деген халықтың баласымын» өлеңінің мазмұнына сәйкес сурет.

Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқып шығады.

Қайталанып тұрған сөздердің мәнін жылқының сұлбасына жазады.

Өлеңді кезекпен оқиды

Өлеңнің мазмұнына сурет салады.

Дескриптор:

-мәнерлеп оқиды,

-сөздердің мәнін ашады-1б

Тамаша!

Дескриптор: «Қазақ деген халықтың баласымын» өлеңін мәнерімен оқиды-1б

Тамаша!

Дескриптор:

Өлеңде қайталанып тұрған жолдарға мән беріп, неліктен екенін табады-1б

Оқулық

жылқының сұлбасы

Оқу құралдары

Оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

5 минут

 «Боди-арт» әдісі. Адамның арқасына А-4 форматына сурет салу.

Сергіту сәтін сурет салу арқылы бейнелейді.

Жарайсыңдар!

Көңілді әуен

Сабақтың ортасы

10 минут

Үй тапсырмасы

Жазылым. ӨЖ

Салт-дәстүрлерді жазады.

«Броундық қозғалыс» әдісі.  Ақпараттар мен мәліметтер жинау.                          1. «Бесік той»                                      2. «Көкпар» ойыны                      3. «Асық ату» ойыны

 ЕБҚ  Қазақ халқы туралы білетін өлеңді оқу.

ЕБҚ  Қазақтың салт-дәстүрлері туралы шағын баяндама жасау.                     

5-тапсырма. Өлеңді жаттап келу.

Мәлімет жинау арқылы жазады.

Берілген сұрақтарға жауап береді.

ЕБҚ: дайын бір шумақ өлеңді көшіріп, жатқа айтып береді.

Жеке жұмыс жасайды

Үй тапсырмасын жаттап келеді.

Дескриптор:

Ақпараттар алады-1б

Дескриптор:Өлең құрастырып жазады-1б

Сен мықтысың!

 

Асық ойыны

Суреттер

Оқулық

Суреттер

Кері байланыс

5 минут

Өзін-өзі бағалау парағы.  Сабақты бекіту мақсатында  алады.

.Оқушылар өзін-өзі бағалау парағымен бағалайды.

Дескриптор

-білімін бекітеді;

 1б


Рефлексия  

5 минут

. Кері байланыс парақшасы. «Жетістік баспалдағы»

Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.



 

 

 

Кокчаева Гульнара Нурахметовна

Дінмұхамед Қонаев атындағы №66 мектеп-лицей 

Бастауыш сынып мұғалімі

Астана қаласы 


16 қаңтар 2025 г. 80 0

Жаңалық тізбесі

Нұрлы Отанымыз-тәуелсіз Қазақстан

15 желтоксан 2023 г. 20 246 0

Армысың, әз-Наурыз!

20 наурыз 2023 г. 22 404 0

Жаңалықтар мұрағаты

«    Қаңтар 2025    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031