» » Мысал және аңыз әңгімелері-әдеп нормалары

Мысал және аңыз әңгімелері-әдеп нормалары

 







Сабақтың тақырыбы: Мысал және аңыз әңгімелері-әдеп нормалары.

Оқу мақсаты: 2.1.1.3. Түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтау.

2.1.1.2.мысалдар келтіре отырып ,өз отбасындағы әдеп нормаларын түсіндіру.

Сабақтың басы: мақсат, бағалау критерийі, дескриптор нақтыланады, проблема айқындалады, мотивация туғызу кезеңі

Күтілетін нәтиже:

Білу

Мысал мен аңыз жанрларын еске түсіреді, білетін кейіпкерлерінің  атын атайды,әдеп нормалары ұғымын сипаттайды.

Түсіну

Шығарманың мағынасын түсінеді, жақсы мен жаман әдетті айырып таниды,ол әдеттердің жаман екендігін анықтап бағалайды.

Қолдану

Мысал мен аңыздың айырмашылығын айтады, мәтінге сүйене отырып әдеп нормаларын анықтайды.

Талдау

Мысал мен аңызды салыстырады,ондағы ортақ әдеп бейнесін анықтайды.

Жинақтау

Дұрыс  әдеп нормалары туралы ой түйіндейді.

Бағалау

Дұрыс  әдеп нормалары туралы  шешім қабылдайды.

 

Сабақ құрылымы:

І.Сабақтың басы: мақсат, бағалау критерийі, дескриптор нақтыланады, проблема айқындалады, мотивация туғызу кезеңі (2мин)

ІІ.Сабақтың ортасы (алғашқы кезең): проблеманы шешу немесе мағынаны ашу(жаңа сабақты меңгерту) (10)

ІІІ.Сабақтың ортасы (екінші кезең) операциялық-орындаушылық кезең: бекіту

өздік, топтық тапсырмаларды орындау (23)

ІV.Сабақтың аяғы: меңгерген білімді айқындау, бағалау, проблема бойынша шешім қабылдау: Бағалау, рефлексиялық кезең, эссе (5)

 

Сабақ типі:

*Интерактивті сабақ

Оқыту әдісі:

*Проблемалық әдіс

Мұғалім іс-әрекетінің тәсілі:

*Қажетті бастапқы ақпарат береді,алдын ала әзірленген тапсырмалардың орындалуын ұйымдастырады,көмек көрсетеді.

Негізгі ұғымдар мен терминдер:

*Мысал,аңыз, әңгіме ,тілдік норма,орфографиялық сөздік,түсіндірме сөздік

Оқушыда дағды қалыптастыру:

*Мағынаны меңгереді,логикалық ойлау,ой қорыту,жеке және топта жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру.

Ақпарат көздері:

Негізгі

1.Әдебиеттік оқу:Жалпы білім беретін мектептің 2-сыныбына арналған оқулық.Б.Т.Қабатай.-Алматы «Атамұра» 2017ж;

2. Әдістемелік-нұсқау хат,Жұмабаева Ə.Е. т.б Әдебиеттік оқу. Оқыту əдістемесі. 2-бөлім. Жалпы білім беретін мектептің 2-сынып мұғалімдеріне арналған/Б.ТҚабатай, В.А. Қалиева – Алматы: Атамұра, 2017ж. – 144бет.(ҰМЖ 12-13-бет ,ОМЖ 38-40-бет ,ҚМЖ-18-19бет);

Қосымша

1. Аудиожазба. «Қомағайлық» мысалы, «Қожанасыр мен ашқарақ» аңызы     Оқитын диктор Т.Р.Жолдыбаев

 

Оқушы жетістігін бағалау:

*Операциялық-орындаушылық кезеңіндегі (өзіндік жұмыс,топтық жұмыс) тапсырмаларды орындағаны үшін есептеледі.

Үй тапсырмасы:

  • «Дастарқан басындағы әдеп нормалары» эссе жазу.
  • Алгоритмі:
  • 1.3-4 сөйлемнен тұратын эссе жаз.
  • 2.Тірек сөздер: отбасы, жақсы әдет, дұрыс тамақтану, мөлшер.
  • 3.Өзіңді-өзің тексер.
  • 4. Қатемен жұмыс жаса. /Білім алушының ықтимал жауабы/
  •  
  •  
  •  
  •  

Сабақтың ортасы (алғашқы кезең): проблеманы шешу немесе мағынаны ашу(жаңа сабақты меңгерту)

  • Сабақтың барысы:
  •                                 Тақырып  жоспары:
  •  
  • 1. Мысал, аңыз әңгімелерінің ерекшеліктері
  • 2. Мысал, аңыз әңгімелерінің арасындағы байланыс.
  • 3. Мысал, аңыз әңгімелерінің құндылығы
  • Слайдтар:
  •  
  • 9-слайд

     

    Әдеп нормалары

     

     

    Жағымсыз

     

    Жағымды

                          

     

     

     

     

    11-слайд

    Әңгіменің  композициясы

     

     

     

    ӘҢГІМЕ

     

    1.Оқиғаның басталуы     ---------

    2.Оқиға қалай дамыды? ---------

    3.Оқиғаның аяқталуы.   ---------

     

     

    Бекіту

    12-слайд

    Әңгіме

    Кейіпкері

    Әдеті

    Мысалда бір жағдаятты мысалға алады.

    Көрші 

    Қомағайлық

    Аңызда болған оқиға туралы баяндалады.

     

    Қожанасыр 

    Ашқарақтық

     

     

    Өзіндік жұмыс

     

    I деңгей

    1. Аңыз бен мысалдың анықтамасын жаз:

    Адамға сабақ болатын,тәрбиелік мәні бар, шағын көлемді шығарма -  __________

    Өмірде болған адамның басына құрылған  халық шығармасы-    ________________

    2.

    1) Суреттер әңгіменің қай түріне сәйкес келеді:

    1 сурет                                                                       2 сурет                           

    1 суретте - ________________ , 2 суретте - ________________ .

    2) Неге олай деп ойлайсың?

     Мысалда - ________________ , аңызда - ________________ .

    3. Тамақсау, қомағай адам - __________  (мешкей, күпті болу, ашқарақ)

    4. Тамақты өте көп жейтін адам-  __________  (мешкей, күпті болу, ашқарақ)

    5. Тамақты шектен тыс көп жеген адамның ауырып қалуы - __________ (мешкей, күпті болу, ашқарақ)

    6. __________    бір жағдаятты мысалға алады.

    7. __________ болған оқиға туралы баяндалады.

    II деңгей 

     

    Мәтіннен «Ас біреудікі болғанмен» деген мақалды аяқта, мағынасын түсіндір.

    Ас біреудікі болғанмен, __________________________________________________

    _______________________________________________________________________

     

     

     

     

    6-слайд

    Мысал

    Мысал- шағын көлемді, адамға сабақ болатын, тәрбиелік мәні бар шығарма.

     

     

    ӘҢГІМЕ

     

    Аңыз

    Аңыз- өмірде болған адамның басына құрылған  халық шығармасы.

     

    • 5-слайд
    • Әңгіме түрлері

    • Мысал                Аңыз                  Ертегі


  • Бабаева Жибек Шамгалиевна
  • Құрық орта мектеп-гимназиясы" кмм
    бастауыш сыныптың шебер-педагогы
  • Маңғыстау облысы
  • Қарақия ауданы
  • Құрық ауылы

31 қаңтар 2019 г. 7 906 0

Похожие новости:

title
Жыраулар поэзиясы
Рухани жаңғыру және білім
title
Зат есім
Рухани жаңғыру және білім
title
Әдептілік - әдемілік
Рухани жаңғыру және білім

Жаңалық тізбесі

Армысың, әз-Наурыз!

20 наурыз 2023 г. 12 803 0

Жаңалықтар мұрағаты

«    Сәуір 2024    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930