» » Сәндік натюрморт

Сәндік натюрморт


  

Пәні: Көркем еңбек.

Мектеп: Абылайхан атындағы ЖОМ


Күні:  

Мұғалімнің аты-жөні:   Т. Е. Исмайлова


Сынып:  4 «А»

Сыныптағы оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Сәндік натюрморт.


Сабақ негізделген оқу мақсаттары

  • 90% оқушы 5 минут ішінде тақырып бойынша түсіне алады.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Кескіндеме  өнерінің адам өміріндегі маңызын ұғына алады;

оқушылардың басым бөлігі:

  • Натюрморт  жанрынының  бастау алуына тарихи деректемелер келтіре алады;

кейбір оқушылар:

Натюрморт суреті бойынша әңгіме құрай алады.


Тілдік мақсат

Оқушылар:

Натюрморт жанрының пайда болуы, тарихи суреттерге сүйене отырып, сурет бойынша әңгіме құрай алады; тіл байлығын молайтады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

  • Өнерлі өрге жүзеді, суретші, пейзаж, портрет,натюрморт.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

Өнердің бастау алуы қандай ерекшеліктерге ие болды. Заманауи өнер түрімен салыстыру.

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Заманауи натюрморт жанрымен ежелгі натюрморт жанрының  айырмашылығы неде? Неліктен өлі табиғат деп аталады ?

Жазылым бойынша ұсыныстар Кескіндеме  өнерінің жанрларына түсіндірме беру.

 


Бағалау критерийлері

  1. Натюрморт жанрының түрлерін ажыратады.
  2. Натюрморт жанрының анықтамасына түсініп, ажырата білуді үйренеді.
  3. Натюрморт жанрына тарихи деректеме келтіре алады.

Алдыңғы оқу

 Жай натюрморт туралы мәліметтер.


Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған тапсырмалар

Мақсаты

Дерек-  көздер


Таныстырылым 

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

Оқушыларды  бейнелеу өнерінің жанрларымен  топқа бөлу. «Серпілме сұрақтар» әдісі арқылы өткен сабақтарды қайталау.

Ой-шақыру.Арифметикалық ойын.

Ойынның шарты (3 мин беріледі)

Парақ ал, кестедегі сандарды өздеріне тиесілі әріптермен бірге өсу ретімен 

жазып шық. Не шықты ? Алғашқы дұрыс тапқан 3 оқушыға ұпай беріледі

Ұйымдастыру, сабаққа қызықтыру, жылы атмосфера қалыптастыру

Оқушыларды бейнелеу өнерінің жанрларымен (натюрморт,портрет, пейзаж) топқа топтастыру;

Сабақ тақырыбымен танысу



Негізгі бөлім                    5мин

Шығармашылық жұмыс 

15 минут

 

          5 минут

        Қорытынды.

           5 минут

 

Жаңа сабақты түсіндіру
1.«Натюрморт» дегеніміз не?
2.«Натюрморт» қай елдің сөзі, мағынасы қандай ұғымды білдіреді?
3.«Натрюморт» қай ғасырда, қай елде алғаш пайда болды?
4. Қағаз бетін қалай таңдап аламыз?
5. Компоновка дегеніміз не?

Оқушыларға қойылатын талаптар:
1. Заттың суретін бір - бірімен салыстыра отырып бейнелеу.
2. Әр затты өзінің табиғи түсімен бояу.
3. Жарық пен көлеңкені ажырата отырып бояу.
4. Жұмыс барысында (бояу барысында) заттың көлемін көрсете білу.                                                               Сергіту сәті. Ребус « карандаш»

Оқушыларға заттар мен бұйымдардың көлемін салыстырып, бояу түстеріне көңіл бөлдіртіп талдау жасату.
- пішіні қандай заттар?
- Бояу түстері қандай? - деген сұрақтарды қоя отырып, жұмыс жасауларына көмектесу. Суретін салып болған оқушылардың жұмысын тексеріп, қателер болса түзетіп отыру. Оларға салынған суретті бояуға рұқсат етіп, жұмыстарын жалғастыру.

Формативті бағалау: критерийлер арқылы бағалау.

Түр мен түске байланысты мақал -мәтел 

Жаңылтпаштар айту

 

       Формативті бағалау: топтық бағалау

Сабақ соңына қарай оқушының жұмысына талдау жасап, бағалау.
1. Берілген бұйымдармен, заттардың дұрыс белгіленуі
2. Бояу түстерінің үйлесімділігі.
3. Бояу арқылы заттардың көлемін көрсете білулері. .
4. Оқушылардың жұмысын бағалау.
Балалардан сабақта жаңадан не үйренгенін сұраймыз.

1.Топ ішінде көрме ұйымдастыру 2.Топ ішіндегі ең үздік деген жұмыстарды ортаға салып түстердің мағынасын түсіндіреді

3.Топтар баға береді

Сұрақтардың жауабы:
1. «Натюрморт» дегеніміз заттар мен бұйымдарды үйлесімді етіп бейнеленген көркем шығарма.
2. «Натюрморт» - француз сөзі дәлме - дәл мағынасы. «Өлі табиғат» деген ұғымды білдіреді.
3. «Натюрморт» алғаш рет УІІ ғасыр басында Голландияда пайда болды.
4. Қағаз бетін заттар мен бұйымдардың көлеміне байланысты таңдап аламыз. (тігінен немесе көлденеңнен)

Жекелей, жұптаса, топтаса жұмыс жасау арқылы меңгеру.

Сабақтың жалпы мәнін

-мазмұнын анықтау;   

Балаларды бірін-бірі бағалауға үйрету;

Плакат, маркер


Кері байланыс

5 минут

 

 

                         

 Бәрі түсінікті          Жартылай түсінікті             Түсініксіз

Үйге тапсырма:    Заттын өзіне қарай бейнелеу. Екі - үш заттардан тұратын натюрморт.

Қима қағаздар


Қосымша ақпарат


Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?  

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? 

Пәнаралық байланыс 

Қауіпсіздік ережелері 

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

 

 

 

 

 

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы  қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ  туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. 

 

 

 

 

 

 

 

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

 

 

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

 











Исмайлова Талша Егизбаевна,

«Абылайхан ЖОМ» КММ-нің

көркем еңбек, сызу пәні мұғалімі

Мақтаарал ауданы, Мырзакент кенті
30 қаңтар 2019 г. 9 916 0

Похожие новости:

title
Жыраулар поэзиясы
Рухани жаңғыру және білім
title
Көкөністер мен жемістер
Білім жаңалықтары
title
Зат есім
Рухани жаңғыру және білім

Жаңалық тізбесі

Нұрлы Отанымыз-тәуелсіз Қазақстан

15 желтоксан 2023 г. 15 105 0

Армысың, әз-Наурыз!

20 наурыз 2023 г. 20 838 0

Жаңалықтар мұрағаты

«    Қараша 2024    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930