Білу және түсіну 5 минут І. Т. Топтарға тапсырма: (Мәтін бөліктерін тарату) Оқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөлу Сөздікпен жұмыс Көкжал – жыртқыш, қасқырдың арланы Арлан – қасқыр, ит тұқымдастарының еркегі. Итмұрын- раушангүлдер тұқымдасына жататын жапырақ тастайтын бұта не шырмауық өсімдіктер туысы. Итаяқ- итке тамақ құйып беретін ыдыс ІІ. Т. «Хикая картасы» 7мин Әр топ әңгіме сюжеті бойынша «Хикая картасын» жасайды.Қорғайды.Пікірталас сұрақтары. 1. Әңгіменің басталуы-Қараадырдың қарағанды сайы,елсіз жердегі қасқырлар мекені. 2. Әңгіменің дамуы- адамдардың табиғат заңына қарсы келуі. 3. Әңгіменің байланысы-күшікті ауылға алып келуі және Құрмаштың Көксерекке бауыр басуы. 4. Әңгіменің шиеленісуі- өзіне жақын,түсінетін тіршілік иесіне жолығуы. 5. Әңгіменің шарықтау шегі-құтырған Көксерек. 6. Әңгіменің шешімі- Құрмаштың өлімі. 7. Әңгіме қорытындысы. Бағалау критерийлері: 1.Әңгіме сюжетінің дамуын көрсететін суреттер тізбегін көрсетеді; 2.Өз суретін үзіндіге сүйеніп бейнелейді; 3.Әңгіменің мазмұнын, сюжетін толық ашады. ІІІ.Т І топ «Ауыл өмірі мен тағылық өмір» венн диаграммасы
ІІ топ Көксеректің бейнесін жасаңыздар ІІІ топ.«Көксерек» әңгімесіндегі оқиға желісін дамытып жазыңдар. Адам мен қасқыр арасындағы қарым-қатынасты өз ойларыңмен толықтырып, оқиғаның шиеленісуінің себебін анықтаңдар.
Құрмаш қанша тәрбиелесе де, Көксерек ұрлық пен адал астың айырмасы не екенiн ұға алмады. Бiресе өздерi берiп тұрып: «Же», – дейдi. Бiресе сондай тамақты өзi тауып алып жеп жатса, ұрып салады. Сол себептi кей кездер алдына дайындап қойған тамақты да жемей, көзiнiң астымен жалт-жалт қарап жатушы едi. Қалай да болса үзiп-жұла жүрiп, Көксерек аш болмайтын. Күнiне екi мезгiл тамақ iшу мұның шарты болып алды. Екi рет қолдан ас құйылмаса, ол күнi Көксерек өз бетiмен барып, бiрдеменi жеп жататын Бағалау критерийлері: 1.Адам өмірі мен тағылық өмірді салыстырады 2.Көксеректің бейнесін жазады 3. Адам мен қасқыр арасындағы қарым-қатынасты өз ойларыңмен толықтырып, оқиғаның шиеленісуінің себебін анықтайды ІУ. Ж Шығарма мазмұны бойынша пікірлеріңді жаз «Төрт сөйлем» тәсілі 1.Пікір Оқыған мәтін бойынша өзіндік пікіріңізді бір сөйлеммен жазыңыз. 2.Дәлел Өз пікіріңізді бір сөйлеммен дәлелдеңіз. 3.Мысал Пікіріңізді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңіз. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңыз Бағалау критерийлері:Өзіндік пікірін сөйлеммен жазады, бір сөйлеммен дәлелдейді, өмірмен байланыстырады, тақырып бойынша қорытынды шығарады. |