» » Жемістер мен көкөністер

Жемістер мен көкөністер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.1.4.1. Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну.

1.3.3.1.Мәтіннің жанрын(өлең,ертегі,жұмбақ,әңгіме) ажырату.

1.3.4.1. Мұғалім көмегімен  мәтін  немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар қою.

1.5.2.1.Әріп пен дыбысты ажырата білу, төл дыбыстарды дұрыс айту .

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Ертегі кейіпкеркерлерін атай алады, ертегі кейіпкерлерінің рөлін ойнай алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Тірек суреттер бойынша ертегі мазмұнын айта алады.

                                                                      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

Сәлемдесу.Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру.

-Сәлеметсіздер ме балалар!

Бүгін бізде ашық сабақ. Бүгінгі қонақтарымызбен амандасайық.

Психологиялық дайындық

Шенбер жасап, менің қолымдағы жемістер мен көкөністерді тандап алайық. Еңді қолдарындағы  жемістер мен көкөністерді атап беріңдер.

Бүгінгі біздің ашық сабағымыздың тақырыбы қандай?

Дұрыс, кімнің қолында жемістер 1- топқа отырсын. Ал көкөністер 2 топқа оырсын.


Сабақтың ортасы (6-40 минут)

Жаңа сөздермен жұмыс. Видео көрсету

Алма-яблоко

Лимон-лимон

Алмұрт-груша

Банан-банан

Жүзім-виноград

Құлпынай- клубника

Шие-вишня

Апельсин-апельсин

Қарбыз-арбуз

Таңкурай-малина

Қара бүлдірген-ежевика

Шабдалы-абрикос

Өрік-персик

Асқабақ- тыква

Сәбіз-морковь

Баялды-баклажан

Қызынақ-помидор

Пияз-лук

Қырыққабат-капуста

Картоп-картошка

Бұрыш-перец

Қызылша-свекла

Қияр-огурцы

Оқулық

Аудиодиск:

6.6.1; 6.6.3; 6.6.5.

Топтық жұмыс

Сергіту сәті

Жұппен жұмыс

2 топ берілген класстерге жемістер мен көкөністерді енгізіп, топтық жұмысты қорғап шығу.

1-топ Жемістер

2-топ Көкөністер

«Бір алма» интерактивтік тақтадан видео-роликті қайталау.

Сұрақ-жауап. Оқушылар бір бірінен Қандай жемістер мен көкөністі жақсы көретінін айтады.

Мысалы:

- Сен алманы жақсы көресін бе?

-Ия, ал сенші?

Класстерлер,фламасстерлер мен маркерлер

Сабақтың соңы

Грамматикалық ереже: Дауысты дыбыс Іі

Жұмыс дәпетерімен жұмыс жасау

Критериалдық бағалау. Оқушылар ағашқа балғын алма мен шіріген алманы іледі.

Жұмыс дәптері №2

                                                                Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



 
 













































Автор: 

Ардақ Мельдеева,

№22 орта мектептің

Қазақ тілі мен әдебиеті 
Тараз қаласы
20 тамыз 2020 г. 1 742 0

Жаңалық тізбесі

Нұрлы Отанымыз-тәуелсіз Қазақстан

15 желтоксан 2023 г. 13 711 0

Армысың, әз-Наурыз!

20 наурыз 2023 г. 20 335 0

Жаңалықтар мұрағаты

«    Қараша 2024    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930