Ұлттық құндылықтарды сақтай білейік
Сабақтың мақсаты | Рухани жаңғыруды сипаттау және патриоттық сананы ынталандыратын ұлттық құндылықтарды жаңғырту; Оқушылардың бойында ұлттық сананы ояту, жас ұрпақ санасына, туған халқына деген құрмет, сүйіспеншілік, мақтаныш сезімін ұялату, ұлттық рухты сіңіру. |
Оқыту нәтижесі: | Оқушылар рухани жаңғырудың – табысты ел болуымыздың кепілі екенін біледі. Түйінді идея: Рухани жаңғыру болашаққа бағдар екенін біледі. |
Сабақта қолданылатын тапсырма түрлері |
І топ -Құндылық дегеніміз не? Негізгі қазақтың құндылықтарын атаңдар. ІІ топ- Құндылықтарды қайдан алады? ІІІ топ- Құндылықтарымыз қазіргі кезде қалай баланануда? Рухани жаңғыру жайлы не білеміз?
І топ –Қазақтық ою-орнектерін шетелдік қонақтарға таныстырыңдар. ІІ топ- Қазақтың салт дәстүрлері –ай. Тұсаукесерді көрсетіп, жарнамалау. ІІІ топ- «Шеберлер» жәрменкесіндегі ұлттық бұйымдармен таныстыру. 4-тапсырма «Ұлттық аукцион» Аукционға қамшы, киіз үй, домбыра шығарылады. Кім көп мәлімет берсе, сол бұйым сыйға тартылады.
|
Сабақта қолданылатын материалдар | Интерактивті тақта, маркерлер, флипчарт, түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім, түрлі суреттер, «Ұлттық киім», «Ұлттық ойын», «Салт-дәстүр» атты нұсқау қағаздар, смайликтер, «Құндылықтар» тақырыбына презентация, бейнеролик; «Рухани жаңғыру», «Қазақтарды шетелдіктерге таныстыру» бейнежазбалар. |
Оқыту әдістері | АКТ, топтық жұмыс, топтастыру, ассоциация, жәрменке, аукцион, синквейн, бес саусақ. |
Дереккөздері | Ғаламтор, газет-журнал «Егемен Қазақстан», «Тәрбие құралы», «Сынып жетекші», теледидар бағдарламалары. |
Тәрбие сағатының барысындағы тәрбиеші мен оқушылардың іс-әрекеттері
Оқытушының іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | |
Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызу. Топқа бөлу. 2 мин | Баяу әуенмен оқушыларды қарсы алу. «Шаңырақ» тренинг Салт-дәстүрлерімізге, ұлттық ойындар мен ұлттық киімдер суреттері арқылы топқа бөлу. | Оқушылар үш топқа бөлінеді. |
Алтын ереже құру 2 мин | Топтық ережені естеріне салу. | Топпен ережелерді айтып шығады. |
Тақырыпты ашу 1 мин | Жасаған іс-әрекетіміз, топтың атаулары, суреттер қандай ой салғанын білу. | Мәдениет, салт-дәстүр, құндылық – ценность- |
Бейнеролик көрсету 2 мин | «Рухани жаңғыру» атты бейнеролик көрсету. | Оқушылардың белсенділігі артады, рух береді. Өз ойларын айтады. |
1-тапсырма 10 мин | Берілген тақырыптың мағынасын ашу. | Берілген тақырып бойынша бірлесе отырып, қағаз бетіне білгендерін бейнелеп түсіреді, қорғайды. |
2-тапсырма 5 минут | Барлығына Қадыр Мырза Әлінің «Қазақтарды шетелдіктерге таныстыру» өлеңін тыңдату және қазақтарға тән адами құндылықтарды таптырту. | Берілген тапсырманың мағнасын ашады. «Қазақи адами құндылықтар» өлең жолдарынан тауып, сызбаларды толтырады. |
3тапсырма «Жарнама» 10 мин | Оқушылар қазақ халқының рухани мәдениетін шет елге таныстырады. І топ –Қазақтық ою-орнектерін шетелдік қонақтарға таныстырыңдар. ІІ топ- Қазақтың салт дәстүрлері –ай. Тұсаукесерді көрсетіп, жарнамалау. ІІІ топ- «Шеберлер» жәрменкесіндегі ұлттық бұйымдармен таныстыру. | Әр топ берілген тақырыпқа сай сахналық қойылым, жарнамалық таныстырылым көрсетеді. Тақырыптың мағынасын ашады. |
4-тапсырма «Ұлттық аукцион» 5 минут | Аукционға қамшы, киіз үй, домбыра шығарылады. | Кім көп мәлімет берсе, сол бұйым сыйға тартылады. |
Қорытындылау «Бес жолды өлең» 2 мин |
| Бес жолды өлең құрастыру. |
Кері байланыс 2 мин | | |
Бегайдарова Гульжихан Булатовна,
Батыс Қазақстан облысы, Сырым ауданыЖалпы білім беретін Бұлдырты орта мектебінің
химия пәнінің мұғалімі, 10 «а» сынып жетекшісі