Жоспар мазмұны | Мұғалімнің іс - әрекеті | Ата – аналардың іс-әрекеті | Ресурстар |
- 1.Кіріспе
- Ұйымдастыру кезеңі
| «Жүректен жүрекке» тренингі. Өз есімдерінен басталатын әрпінен жақсы сөз айтуды ұйымдастырады | «Жүректен жүрекке» тренингі. Өз есімдерінен басталатын әрпінен жақсы сөз айтады. |
|
Топқа бөлу | Стикер арқылы топқа бөледі | Стикер арқылы топқа бөлінеді. | Стикер |
Топ мүшелерін сайлау | Топ ережелерін ескере отырып топ мүшелерін сайлатады | Топ ережелерін ескере отырып топ мүшелерін сайлайды. |
|
II.Негізгі бөлім Топтық жұмыс | Ә.Н.Әл-Фараби сөзімен ашады. «Ғылым емес, ең алдымен тәрбиеге көңіл бөлу керек, тәрбиесіз адамға ғылым баянды болмайды. Тәрбиесіз берілген білім зиян». Топтарға төмендегі тақырыптың мағынасын ашуды ұсынады. «Білімді азамат – ел болашағы» «Жанұяңа уақыт бөл» видеоролик көрсетеді. | Топтарға төмендегі тақырыптың мағынасын ашады. 1.Баяндаманы топта оқиды. 2.Мазмұнын әңгімелейді. 3.Тақырыптың мағынасын ашады. Роликтің мағынасын ашады
| Слайд Маркер плакат |
Топтық жұмысты қорғау | Топтарға бір – біріне өз ұсыныстарын пікірлерін білдіріп, бағалайды. | Постер қорғайды.
Топтар бір – біріне өз ұсыныстарын пікірлерін білдіріп, бағалайды. | Стикер |
Топпен жұмыс | Алма ағашын салуды ұсынады. Топтарға бір бірін бағалатады. | Алма ағашын салады.
Топтар бір бірін бағалайды. | Плакат маркер |
| III тоқсан қорытындысын айтады. Жиынтық бағалау туралы түсіндіреді. | III тоқсан қорытындысын тыңдап, өз ойларымен бөліседі. | III тоқсан қорытындысының сызбасы |
Ата- аналарға арналған сауалнама | Ата –аналардан сауалнама алады. | Ата – аналар төмендегі сауалнамаға жауап береді. 1.Балаңыз не нәрсеге әуес? 2.Мінез-құлық ережелерін атаңыз? 3. Балаңыздың оқу дәрежесі қандай? 4.Осы дәрежеде оқуының себебі неде? 5. Балаңыз көп уақытты неге жұмсайды? 6. Балаңызды қалай бағалайсыз? Қандай баға бересіз? 7 Балаңыз мұғалім берген тапсырманы міндетті түрде орындайма? 8. Сіз балаңызбен бірге болуға қанша уақыт бөлесіз? 9. Сіз балаңыздың өз бойынан нені өзгерткенін, түзегенін қалайсыз?
| А 4 қағаз |
| Әр түрлі мәселелер: тәртіп, тазалық, оқулық, жұмыс дәптер, портфолио, ыстық тамақ т.б. | |
|
Кері байланыс | «Екі жұлдыз, бір тілек» | Бүгінгі жиналыстың өтуі, іс – әрекеті бойынша екі жұлдыз, бір тілекке ішкі сезімін жазады. | А4 парақ |